چگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیکچگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک

فشار خون بالا، درد پشت، پروتئینوری و خون در ادرار از علائم شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است. با توسعه این بیماری، بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماران که سطح کراتینین آنها است بالاتر و بالاتر. آیا درمان های موثر بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک به منظور کاهش سطح بالای کراتینین کمک کند وجود دارد؟

چه چیزی باعث سطح بالایی از بیماران کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک؟

نشانه بیماری کلیه پلی کیستیک، نشان داد که بسیاری از کیست در کلیه رشد می کنند. این کیست ها می تواند بزرگ شده و ظلم و ستم به بافت های اطراف کلیه، صدمه به کلیه ظاهر می شود و تعدادی از علائم. با کاهش عملکرد کلیه، بسیاری از مواد سمی نمی تواند از خون برداشته شود، در نتیجه آنها در بدن تجمع می یابد. کراتی نین یک نوع محصول سوخت و ساز بدن است، بدن ما نیاز ندارد. در حال حاضر، کلیه ها می تواند آن را حذف کنید.

چگونه برای کمک به بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک به منظور کاهش سطح بالای کراتینین؟

علاوه بر دیالیز، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی گزینه دیگری برای بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک است. Osmotherapy به میکرو - طب چینی در طب گیاهی چینی است. این است که به صورت خوراکی استفاده نمی شود، اما ظاهرا، نقطه از کلیه ها. با کمک روش اسمز، مواد فعال، طب گیاهی چینی به طور مستقیم می توانید بر روی کلیه ها عمل می کنند. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک فقط نیاز به دراز کشیدن روی تخت به این دارو، فقط ماساژ.

داروهای گیاهی چینی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک بازی کند. این کیست ها را می توان به طب گیاهی چینی با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون و از بین بردن استاز خون، کاهش فعالیت دیواره سلولی کیست، افزایش نفوذپذیری دیواره کیست و تغییر دیفرانسیل فشار در داخل و خارج از آن ها است. در این مورد، مایع کیست ممکن است کیست خارج شوید، و پس از آن خون در نهایت از بدن در ادرار حذف شود را وارد کنید.

طب گیاهی چینی به عنوان گون، آن را می تواند به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، پروتئین کاهش، بهبود کم خونی، فشار خون را تنظیم و غیره. مهمتر از همه، هیچ عوارض جانبی. هدف Osmotherapy پزشکی از Mikro - داروهای چینی که بیماران کمک آسیب دیده را ترمیم کلیه ها کلیه پلی کیستیک و بهبود عملکرد کلیه و بهبود سیستم ایمنی بدن. هنگامی که کیست کوچک فیلم و بهبود عملکرد کلیه، سطوح بالای کراتینین به طور طبیعی ناپدید می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: