لطفا یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه به من بگو وقتی که او می تواند درمان دیالیز برای 4 سال دریافت
نوشته شده توسط : rshaole

لطفا یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه به من بگو وقتی که او می تواند درمان دیالیز برای 4 سال دریافتلطفا یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه به من بگو وقتی که او می تواند درمان دیالیز برای 4 سال دریافت

بسیاری از بیماران دیالیزی باید زمانی که آنها با نارسایی کلیه تشخیص داده می شود. با این حال، این روش می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست، زیرا تنها می تواند جایگزین کلیه برای فیلتر زباله خون است. آیا من می توانم دیالیز کلیه من به مدت 4 سال بهبود می یابند؟ اگر شما هر گونه سوال لطفا با پزشک آنلاین ما، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

خوب، اگر شما می خواهید برای درمان بیماری های کلیوی، ممکن است. از آنجا که هیچ درمانی وجود دارد. "درمان" بدان معنی است که کلیه ها می تواند به خوبی کار می کنند و به دنیا آمد. اما ما نمی توانیم بازیابی مرده از بافت کلیه است. چه می توانیم بکنیم، و حفظ عملکرد کلیه باقی مانده و بهبود آن است. در حالی که شما هنوز هم می تواند ادرار کردن، شما یک فرصت بزرگ است که دولت از این بیماری بهتر است.

چگونه برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه درمان طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه.

ترکیب Maikang. این بطری گیاه پزشکی مایع است. بیمارانی که هر روز آن را به سم زدایی بدن با ترویج چی و خار چیدن کانالهای انرژی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این نرم افزار خارجی روی نقاط دوجانبه Shenshu (منطقه کلیه) با دستگاه اسمزی استفاده می شود. مواد تشکیل دهنده موثر می توانید به ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند. آنها می توانند رگ های خونی گشاد، کاهش التهاب، و تنزل ماتریکس خارج سلولی، که موجب افزایش گردش خون؛ حمام درمانی. همچنین کمک می کند مواد زائد دفع بدن در خون است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا ارسال و یا پاسخ asya.yue@mail.ru VK (ها Asya یو) یا ترک یک پیام برای ما. کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: