درمان موثر برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

درمان موثر برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیکدرمان موثر برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک است یک اختلال در کلیه ها از طریق خانواده ها منتقل می شود. این است که توسط یک کثرت برس با اندازه های مختلف است. سه نوع PKD وجود دارد: بیماری اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک، اتوزومال مغلوب بیماری کلیه پلی کیستیک و کیستیک کلیوی به دست آورد. بیماری کلیه پلی کیستیک همچنین می توانید آسیب کبد، لوزالمعده و قلب، مغز، در برخی موارد نادر است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما رایگان است.

بیماری کلیه پلی کیستیک اتوزومال غالب در کودکان و بزرگسالان رخ می دهد، اما آن را بسیار شایع تر است در بزرگسالان است. علائم معمولا تا سن متوسط ​​ظاهر نمی شود. بیماری اتوزومال مغلوب کلیه پلی کیستیک در دوران کودکی و یا در دوران کودکی رخ می دهد. این است که بسیار کمتر از بیماری اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک، اما این امر منجر به بسیار جدی است و سرعت رو به وخامت و که معمولا به مرگ منجر می شود در دوران کودکی و یا دوران کودکی است. در کودکان و بزرگسالان به دست آورد بیماری کیستیک کلیه، کیست به احتمال زیاد در افرادی که در همودیالیز یا دیالیز صفاقی هستند توسعه.

چه چیزی باعث بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری مادرزادی و یا جهش در ژن

سموم: سموم می تواند تمام انواع سلول ها، بافت ها و اندام ها آسیب برساند. و این یکی از علل اصلی بیماری های مادرزادی و جهش های ژنتیکی است.

عفونت ها: عفونت می تواند تغییرات داخلی در محیط زیست است که شرایط برای کیست تغییر ژن ایجاد کند. در این مورد، کیست درونی عامل افزایش فعالیت است، به طوری که رشد کیست شتاب است. عفونت های شایع عبارتند از: عفونت های دستگاه ادراری، عفونت های دستگاه گوارش، عفونت پوست، عفونت تنفسی فوقانی، عفونت تروما و غیره.

اگر شما هر گونه سوال در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به ما مدیر فروش asya.yue@mail.ru ایمیل و یا ترک یک پیام برای ما. کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درمان موثر ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: