چه به دانستن سطح بالای کراتینین، چگونه آن را کاهش می دهد؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه به دانستن سطح بالای کراتینین، چگونه آن را کاهش می دهدچه به دانستن سطح بالای کراتینین، چگونه آن را کاهش می دهد؟

شما می دانید، سطح کراتینین به عنوان شاخص بیماری کلیوی، می تواند ما بسیاری بگویید، حتی پزشکان می توانید طرح درمان عمومی مطابق با آن انجام دهد.

چه سطح بالای کراتینین می گوید؟

شما می دانید، ضایعات کراتینین متابولیسم عضله، و آنها باید از طریق گلومرول از کلیه های ما فیلتر شده و پس از آن از ادرار را حذف کنید. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، ضایعات را از بدن حذف نیست، این سموم در خون باقی می ماند، بنابراین کراتینین افزایش خواهد یافت. کراتینین بالا بدان معنی است که تعداد زیادی از سموم در بدن است. به طور کلی، زمانی که سطح کراتینین، بیش از 50٪ از عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد.

چگونه برای کاهش کراتینین افزایش میزان؟

شما می دانید، افزایش میزان کراتینین به دلیل عملکرد پایین کلیه، به عنوان بیمار به بیماری کلیوی، اگر شما می خواهید برای کاهش آن، شما را به برخی از روش های برای بهبود عملکرد کلیه است.

درمان است که شما برای بهبود عملکرد کلیه انتخاب می کنید باید قادر به بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و حفاظت از بقیه از آسیب بیشتر است. در غیر این صورت، آن را حس می کند برای کاهش کراتینین سرم بالا در اکثر به منظور کاهش سطح کراتینین در یک زمان کوتاه نیست.

بیمارستان ما است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: