یک درمان بهتر برای نارسایی کلیه وجود دارد؟
نوشته شده توسط : rshaole

یک درمان بهتر برای نارسایی کلیه وجود داردیک درمان بهتر برای نارسایی کلیه وجود دارد؟

همانطور که همه ما می دانیم، نارسایی کلیه است پیشرفته بیماری کلیوی مرحله دشوار برای درمان است. اگر بدون حکومتداری خوب، آن را زندگی بیمار در بسیاری از تاثیر می گذارد. علاوه بر این، می توانید قرار دهید زندگی بیمار در معرض خطر بزرگ است. دیالیز رایج ترین راه برای درمان این بیماری است، اما آن است که بهترین روش درمان است.

چرا دیالیز بهترین درمان برای بیمار نارسایی کلیه است، نه؟

دیالیز سریعترین راه است که می تواند از سموم از بدن پاک است، آن را می تواند بخشی از عملکرد کلیه مادری، که به طور موقت حذف سطح کراتینین را، اما آن می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی و بازیابی گلومرول آسیب دیده است.

اما دیالیز همچنین می تواند بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و ایجاد عفونت کند. علاوه بر این، آن خواهد بود که تاثیر قلب، پس از آن خواهد شد برخی از مشکلات قلبی و زندگی بیمار را تهدید می کند.

وجود دارد درمان بهتر برای نارسایی کلیه، به جز برای دیالیز؟

در واقع، هفت درمان، آنها را در طب سنتی چینی است، وجود دارد هفت درمان های مختلف آن، و هر کدام یک شمع به خصوص در درمان بیماری کلیه است. آنها با یکدیگر همکاری می کنند، به طوری که آنها می تواند به خوبی کنترل بیماری کلیوی. اگر بیمار می توانید این پردازش سیستماتیک در به موقع، آنها می توانند بیماری را درمان، به طوری که آنها می توانند فرصت به یک زندگی بدون دیالیز داشته باشد.

بالا هفت درمان شامل درمان گردش خون درمان حمام کامل، درمان طب چینی، به صورت خوراکی، انما درمان، درمان اسپا پا، فتیلهگذاری درمان درمان کمپرس گرم است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: