توجه بیشتر به زندگی روزمره خود را با نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

توجه بیشتر به زندگی روزمره خود را با نارسایی کلیهتوجه بیشتر به زندگی روزمره خود را با نارسایی کلیه

نارسایی کلیه یک بیماری مزمن مقاوم به درمان و پیچیدگی آن است. آن را همیشه به زندگی خطرناک است، و هیچ درمان خاصی است که می تواند برای درمان بیماران آسیب کلیوی استفاده می شود. بنابراین، لازم است به توجه بیشتر به بیماران در زندگی روزمره خود، برای جلوگیری از بدتر شدن نارسایی کلیه است. این مقاله می تواند کمک به یادگیری آنچه در زمان آینده زندگی می کنند سالم است. امیدوار است که آن کمک خواهد کرد که شما را به نظارت بر بیماری کلیه است. دکتر آنلاین ممکن است اطلاعات دقیق تر نشان می دهد و به طور مستقیم رایگان می باشد.

1. اقامت نور، رژیم غذایی قابل هضم است.

غذاهای دریایی، گوشت گاو، گوشت بره و هر گونه تند، غذاهای ادویه دار باید اجتناب شود به خوردن. علاوه بر این، مشروبات الکلی و سایر مواد غذایی تحریک کننده مانند قهوه، رازیانه و زیره سبز، و دیگران است.

2. لازم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است، به منظور محدود کردن مصرف نمک، پروتئین و آب است. اگر تورم از بیماران جدی نیست، این طبیعی است برای آنها را به یک رژیم غذایی کم نمک. اگر بیماران درد و تورم و پروتئینوری ندارد، بدون نیاز به محدود کردن مصرف آب و پروتئین است.

3. میوه ها و سبزیجات سالم خوب برای بیماری بیمار، مانند سیب، شکر سفید، کنجد سیاه و سفید و غیره هستند.

4. اگر بیماران مبتلا به هیپرکالمی تشخیص داده شود، مصرف برخی مواد غذایی خاص غنی از پتاسیم باید بررسی شود. مثل قارچ، قارچ سیاه و سفید، میوه های خشک، غلات، موز، پرتقال، سیب زمینی، چای، سس سویا و غیره.

رژیم غذایی سالم زندگی خوب برای بیماری در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مفید است. علاوه بر این، برای بیماران را به برخی از روش های موثر درمان برای کنترل و تسهیل وضعیت بیماری خود لازم است. اگر شما علاقه مند در طب چینی، ما را خوشحال به شما اطلاعات بیشتر ارائه بلافاصله، آن رایگان است.

ارسال پیغام در پایین و یا ارسال در asya.yue@mail.ru ایمیل من VK (ها Asya یو)، ما خوشحالیم که شما هدایت حرفه ای در اسرع وقت به صورت رایگان ارائه دهد.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,با توجه به زندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: