چگونه برای کمک به بیماران کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 3.9
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کمک به بیماران کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 3.9چگونه برای کمک به بیماران کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 3.9

هر بیمار می داند چه کراتینین کلیه پلی کیستیک 3.9. در اینجا ما کمک خواهد کرد که بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک اطلاعات بیشتر در مورد کراتینین 3.9.

در مرحله اول، کراتینین 3.9 ممکن است نشان می دهد که عملکرد کلیه بیمار در حال حاضر آسیب و بیماری 3 مرحله کلیوی. کسی که 3 مرحله بیماری کلیوی مزمن است و صدمه به کلیه ها و کاهش GFR به 30-59 میلی لیتر / دقیقه است.

کراتینین بیماران کلیه پلی کیستیک 3.9 ممکن است از علائم 3 مرحله بیماری کلیوی مزمن مانند فشار خون بالا، درد پشت، خستگی و کم خونی رنج می برند. در حالی که اگر سطح کراتینین ادامه به افزایش، به این معنی عملکرد بیشتر کلیه از دست داده است. هنگامی که این وضعیت توسعه در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، بیماری کلیه پلی کیستیک بیماران به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک.

بیشتر بیماران کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 3.9 فقط می خواهم به پیدا کردن یک درمان موثر است که می تواند کمک به سطح کراتینین آنها را کاهش دهد و درمان علائم بیماری کلیه پلی کیستیک. در حالی که تنها پیشنهادات مناسب در رژیم غذایی و داروهای غربی ممکن است توسط پزشکان توصیه می شود. تنها یک گروه کوچک از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می دانم که آنها باید به حل علل ریشه. سطح کراتینین بالا و تعدادی از علائم بیماری کلیه پلی کیستیک به دلیل بدتر شدن عملکرد کلیوی، که شده است، کلیه ها نمی توانند به درستی عمل. پس از آن چه در آن است؟ این کیست ها در حال رشد در کلیه است. با گسترش کیست، این کیست ها را به بافت های اطراف کلیه ها، که می تواند ایسکمی کلیوی و anoxic، و تغییر در ترکیب و تعدادی از مشکلات کلیوی را بکشد. بنابراین بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک واقعا نیاز به یک درمان است که می تواند کمک به آنها کیست کاهش خطر و موثر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: