چگونه برای درمان FSGS کراتینین بالا
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان FSGS کراتینین بالاچگونه برای درمان FSGS کراتینین بالا

"FSGS وجود دارد بیماران با کراتینین بالا در خون 13 در دیالیز آیا درمانی موثر FSGS وجود دارد؟" لطفا نگران نباشید. ما بهترین های ما به شما ارائه راهنمایی های مفید برای مدیریت بهتر بیماری خود را. تماس با دکتر آنلاین برای دریافت سریع تر و آزاد.

به طور کلی، شرایط خود را با FSGS و 13 کراتینین بسیار بالا در دیالیز خونی بسیار جدی است. به منظور کنترل این بیماری و پزشکان با تجربه به شما خواهد گفت که طول می کشد درمان سریع سیستمیک در اسرع وقت در حالی که تحت درمان با دیالیز. از آنجا که سطح کراتینین بالا پایین مورد نیاز برای جلوگیری از دست دادن بیشتر از عملکرد کلیه و سعی کنید به منظور بالا بردن سطح از کلیه ها.

چگونه برای درمان سطوح بالای کراتینین در FSGS؟

درمان تصفیه خون موثر یک انتخاب خوب برای توجه شما است. این خوب است که به کاهش سطح کراتینین بالا. در درمان FSGS و کراتینین بسیار بالا در خون 13 در دیالیز، درمان تصفیه خون می توان از جنبه های زیر عمل: به حذف مواد مضر در خون با کمک روش های پیشرفته مختلف تصفیه خون. بیشتر پاک کردن خون از درمان طب چینی مانند چرخه درمان، حمام کامل، انما درمان، بیماریهای دهان چینی، و غیره. ترویج و حمایت از عملکرد باقی مانده کلیه از طریق ترکیبی از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و سلول های بنیادی.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو). کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: FSGS,کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: