درمان سنتی بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین 1.6
نوشته شده توسط : rshaole

درمان سنتی بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین 1.6درمان سنتی بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین 1.6
درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 1.6 چیست؟ درمان طبیعی، به این معنی که هیچ عوارض جانبی در طول دوره درمان، بهره وری نمی توان نادیده گرفت.
اگر چه کراتینین 1.6 است که بالا نیست، به این معنی که بیش از 40 درصد از عملکرد کلیه از دست رفته است. چرا بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه آسیب دیده است؟ همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری شایع ارثی است که با کیست های متعدد بر روی کلیه ها رشد می کنند. گسترش این کیست ها می توانید اطراف بافت کلیه طبیعی، که به تدریج باعث می شود ایسکمیک کلیه و anoxic ستم کند. در این مورد، عملکرد کلیوی می تواند به تدریج بدتر شده است. پس از کلیه نمی تواند عمل به طور معمول، زائد و آب اضافی در بدن تجمع می یابد، و در نتیجه سطوح بالای کراتینین و علائم دیگر. از آنجا که کلیه ما توانایی بسیار قوی به پرداخت غرامت، سطح کراتینین نمی خواهد به حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از دست داده نشده است رشد می کنند.
در حالی که یک رژیم غذایی سالم و برخی از داروهای خاص ممکن است نقشی در کاهش سطح کراتینین 1.6 بازی و کند شدن روند پیشرفت دولت است، اما آنها نمی توانند با مشکل از ریشه برآید. از اطلاعات ذکر شده در بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که عملکرد کلیه کیست سربار، در حالی که سطح کراتینین بالا با توجه به اختلال عملکرد کلیوی، بنابراین، درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک کراتینین 1.6، باید قادر به کوچک شدن کیست و بازگرداندن عملکرد کلیه باشد.
میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی به طور گسترده ای در کلینیک برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، استفاده می شود که دلیل آن می تواند تابع ذکر شده در بالا دست، خطر و موثر. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما استفاده از خارج. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک فقط نیاز به دراز کشیدن بر روی تخت به آن را. با بازسازی عملکرد کلیه، نه تنها می تواند کراتینین 1.6 کاهش به طور طبیعی به عنوان دیالیز موثر اجتناب شود.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-89261083
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: