دیالیزی می توانند برای کمک به بیمار از نارسایی کلیه است؟
نوشته شده توسط : rshaole

دیالیزی می توانند برای کمک به بیمار از نارسایی کلیه استدیالیزی می توانند برای کمک به بیمار از نارسایی کلیه است؟

در واقع، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، این موضوع قبل از شروع دیالیز. آنها می خواهند به دیالیز، بلکه ترس به آن را، البته هیچ کس می خواهد به آن را، اگر او نمی تواند به آنها کمک کند زندگی می کنند بهتر است. آیا ممکن است به دیالیز برای کمک به مردم مبتلا به نارسایی کلیه را به خارج از این بیماری را دریافت؟ آیا ارزش آن را پول زیادی و زمان بر روی آن؟

دیالیزی می توانند برای کمک به مردم از نارسایی کلیه است؟

رک و پوست کنده، او نمی تواند کمک به مردم از بیماری های کلیوی، اما می تواند کمک به مردم برای زندگی بهتر و طولانی تر، به تسکین علائم این بیماری است. دیالیز می تواند بافت های آسیب دیده بازیابی و محافظت از توابع باقی مانده از درمان، دیالیز ممکن است کمک به تولید سم بیشتر کلیه ها و مایعات بدن.

آیا ارزش آن را پول زیادی و زمان بر روی دیالیز؟

پاسخ: بله، اگر آن می تواند کمک به بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. بر اساس این مطالعه، بسیاری از مردم را با کیفیت خوب از زندگی با کمک دیالیز، اما آن را برای همه نیست. بنابراین، برای کسانی که نمی توانند از آن بهره مند شوند، ما باید برخی از روش های دیگر درمان پیدا تا جایگزین او شود.

آیا درمان های موثر برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد؟

در مقایسه با دیالیز، طب چینی میکرو Osmotherapy به طبیعی تر و موثر در درمان بیماری های کلیوی است. علاوه بر این، آن را به یک اثر درمانی قابل توجه است. می تواند رگ های خون، ضد التهاب، ضد ضد انعقاد و ترومبوز گشاد می شوند، می تواند بافت باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت و تعمیر کلیه های آسیب دیده، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: