چگونه به راحتی عوارض جانبی دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به راحتی عوارض جانبی دیالیزچگونه به راحتی عوارض جانبی دیالیز؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که آماده دریافت دیالیز هستند یا دیالیز دریافت کرده اند، آنها بسیار مراقبت در مورد این موضوع هستند. من به شما چند نسبتا اطلاعات را، امیدوار است که آنها می توانند کمک به بهتر زندگی می کنید.

چه عوارض جانبی دیالیز به ارمغان خواهد آورد؟

دیالیز همان دستگاه مصنوعی کلیه سموم روشن جایگزین شده است. این می تواند نشانه ای از بیماری کلیه است که در جایگزین بخشی از کلیه را کاهش دهد. با این حال، پس از آن که شروع دیالیز در مدت زمان طولانی، از آن خواهد دشوار است برای گرفتن از شر دیالیز باشد. علاوه بر این، به سادگی می توانید دیالیز پاک سموم (مانند کراتینین و اوره و غیره)، هنوز هم متوسط ​​درشت مولکول ها و سموم (CycC، HYT، IL-6، و غیره)، آنها را به مویرگ ها آغاز شد این می تواند در آسیب به عملکرد کلیه بعد از گردش خون منجر شود. بنابراین، بیماران دیالیزی طولانی مدت خواهد شد بسیاری مانند کم خونی، تهوع، استفراغ، صرع، مشکلات قلبی و غیره رنج می برند، کافیست فقط بر روی دیالیز تکیه می کنند، کلیه کمتر و کمتر، حتی یک عملکرد کلیه از دست خواهد بود، میزان ادرار کمتر و کمتر، حتی بدون ادرار خواهد بود.

چگونه برای از بین بردن این اثرات جانبی دیالیز؟

اول، مطمئن شوید که شما می توانید دیالیز کافی را، بنابراین شما عوارض جانبی کمتری از دیالیز رنج می برند، شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب از دولت خود را، که واقعا به شما کمک خواهد کرد. نکته بعدی که مهم ترین چیز برای پیدا کردن برخی از درمان است که می تواند به شما کمک کند مدت زمان دیالیز کاهش می دهد، در صورت امکان، که شما می توانید به شما کمک کند از شر آن خلاص. سپس، شما با کیفیت بالا از زندگی داشته باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: