کراتینین 3.3 بعد از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 3.3 بعد از پیوند کلیهکراتینین 3.3 بعد از پیوند کلیه

در زمانی که بیمار تشخیص کراتینین 3.3 بعد از پیوند کلیه را دریافت کرد، آنها به دانستن آنچه که اتفاق می افتد. در این مقاله، ما در مورد این موضوع صحبت کنید. من ترجیح می دهم به طور مستقیم صحبت می کنند؟ لطفا تماس بگیرید پزشکان آنلاین ما در حال حاضر برای مشاوره حرفه ای.

چه چیزی باعث کراتینین 3.3 بعد از پیوند کلیه؟

سطح کراتینین در خون، نشان داده شده است که به عنوان پیوند کلیه در حال کار. خیلی با عملکرد خوب پیوند کلیه باید سطح مورد 1.1-1.3 باشد. ارتقاء سطح، نشان می دهد که این یک اختلال جدید کلیه بود. در این صورت، به درمان به موقع برای جلوگیری از شکست از پیوند کلیه لازم است.

چگونه برای درمان کراتینین سرم 3.3 بعد از پیوند کلیه؟

با توسعه مداوم علوم پزشکی مدرن، یک رویکرد جامع با کاوش های برای عادی کراتینین سرم بعد از پیوند کلیه، بنابراین شما می توانید پیوند کلیه از شکست نجات دهد. درمان پزشکی Osmotherapy میکرو چینی، این درمان خاص در بیمارستان ما نامیده می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی نوع درمان است که با هدف برای بازگرداندن سلول های بیمار و بافت کلیه به روش ترکیب گیاهان چینی و تجهیزات مدرن است.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

هنگامی که عملکرد کلیه ترمیم، کراتینین سرم تا پایین تر است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: