چه علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک دارید می شوند؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک دارید می شوندچه علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک دارید می شوند؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ارثی است که می تواند بسیاری از سیستم های دیگر از بدن انسان را تحت تاثیر قرار است. علائم زیر از بیماری کلیه پلی کیستیک، ما امیدواریم که که ما می توانیم به شما کمک کند علت علائم شما را درک کنند.

کیست های کلیه: از ویژگی های بیماری کلیه پلی کیستیک کیست های کلیوی است. با توسعه دولت، اندازه و تعداد کیست به تدریج افزایش می دهد. برای بیماران مرد، درجه توسعه از کیست بالاتر از بیمار است.

درد: کمر درد شایع ترین علامت بیماری کلیه پلی کیستیک است. با افزایش سن و کیست افزایش است، پشت درد تبدیل شدن بیشتر و شدید تر است، به ویژه برای زنان. درد حاد معمولا با پارگی مثانه، سنگ انسداد دستگاه ادراری و کیست می توانید اندام های اطراف، که می تواند باعث درد مزمن شود ظلم و ستم ایجاد می شود.

خونریزی: بیش از 90٪ از بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک هستند هماچوری آشکار. کیست رگ های خونی پارگی، سنگ، عفونت یا بدخیمی ممکن است به دلایل خون در ادرار.

فشار خون بالا: برای کسانی که بیماران جوان تر بیماری کلیه پلی کیستیک، آنها یک عملکرد کلیه طبیعی، و فشار خون 50 درصد از کسانی که بالاتر از 140/90 میلی متر جیوه، در حالی که برای کسانی که بیمار مبتلا به ESRD، تقریبا 100٪ از آنها خون بالا فشار. فشار خون در ارتباط مستقیم با اندازه و تعداد کیست های کلیه است.

آسیب عملکرد کلیوی: در مراحل اولیه، غلظت عملکرد کلیه در وهله اول کاهش می یابد. پس از عملکرد کلیه شروع به کاهش، کاهش در میزان فیلتراسیون گلومرولی در هر سال حدود 4.4-5.5ml / دقیقه، برای آن، شما نیاز به حدود 10 سال به نوبه خود به مرحله ESRD که عملکرد کلیه شروع به آسیب دیده می شود.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که تقریبا تمام علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک با توجه به گسترش کیست. بنابراین، به منظور کاهش این کیست ها لازم است. و درمان بی خطر و موثر است. آن را نیز بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک واقعا نیاز دارند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: