3 بیماری کلیه بیماری کلیه پلی کیستیک مرحله، چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

3 بیماری کلیه بیماری کلیه پلی کیستیک مرحله، چگونه برای جلوگیری از دیالیز3 بیماری کلیه بیماری کلیه پلی کیستیک مرحله، چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع از بیماری های ژنتیکی از کلیه ها، این بیماری را بدتر است، پزشکان توصیه می کنند که بیمار به دیالیز است. با این حال، برای بیماران مبتلا به بیماری 3 مرحله کلیوی، آنها هنوز هم شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیماری کلیوی 3 مرحله پلی کیستیک هنوز هم شانس برای جلوگیری از دیالیز دارند؟

بیماری کلیه پلی کیستیک مشخص است کیست های متعدد رشد به طور عمده در توبول های کلیوی، این کیست ها می توانید نگه دارید در حال گسترش، و ظلم و ستم به بافت های اطراف کلیه ها و تغییر ساختار های کلیه، آسیب کلیه رخ می دهد. از آنجا که این بیماری را بدتر است، کلیه فقیر هستند قادر به حذف مایع و مواد زائد اضافی از بدن است.

با این حال، بیماری کلیوی مرحله سوم، صدمه به کلیه در حد متوسط ​​بود، با درمان مناسب بافت کلیه آسیب دیده ممکن است به برخی از درجه معکوس شود. به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تا زمانی که بیمار می تواند عملکرد کلیه ها را بهبود بخشد، آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از دیالیز است. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن را می توانید بهبود عملکرد کلیه، برای بازیابی بافت کلیه و برای حفاظت از آنها از آسیب بیشتر.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: