کم خونی ناشی از نارسایی کلیه، از جمله علل و چگونه آن را درمان؟
نوشته شده توسط : rshaole

کم خونی ناشی از نارسایی کلیه، از جمله علل و چگونه آن را درمانکم خونی ناشی از نارسایی کلیه، از جمله علل و چگونه آن را درمان؟

در واقع، کم خونی اتوئو شرایط پزشکی که تعداد سلول های قرمز خون یا هموگلوبین کمتر از حد معمول. برای مردان، کم خونی، معمولا به عنوان یک سطح هموگلوبین کمتر از 13.5 گرم / 100 میلی لیتر در زنان به عنوان یک هموگلوبین کمتر از 12.0 گرم / 100 میلی لیتر تعریف شده است.

چرا در حالی که کم خونی بیماری های کلیوی رخ داده است؟

کم خونی است که توسط یک کاهش در تولید سلول های قرمز خون یا هموگلوبین، یا افزایش از دست دادن و یا تخریب سلول های قرمز خون ایجاد می شود. شما می دانید، کلیه عملکردهای بسیاری دارد، و یکی از آنها است به تنظیم تولید سلول های قرمز خون در بدن، به طوری که به زودی به عنوان آسیب کلیوی، کم خونی، به عنوان یکی از علائم اتفاق خواهد افتاد.

علائم کم خونی چیست؟

برخی از بیماران مبتلا به کم خونی هیچ نشانه ای ندارند. دیگران ممکن است احساس خستگی و خستگی به راحتی، به نظر می رسد رنگ پریده، احساس مسابقه قلب، تنگی نفس و / یا بدتر شدن مشکلات قلبی است.

چگونه به درمان کم خونی ناشی از بیماری های کلیوی؟

کم خونی را می توان با یک آزمایش ساده خون تشخیص داده به نام سلول کامل خون (CBC). هنگامی که شما پیدا کرده اند، شما باید فورا در عمل برای جلوگیری از آن بدتر است.

درمان کم خونی بطور قابل توجهی متفاوت و بسیار بستگی به علت خاص. اما برای بیمار نارسایی کلیه، مهم این است که کنترل کم خونی، برای درمان بیماری کلیه از ریشه. تنها کلیه های آسیب دیده ترمیم شد، همه این نشانه ها به دلیل آن را به تدریج ناپدید می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کم خونی,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: