نشانه های نارسایی کلیوی 4-5 مرحله چیست
نوشته شده توسط : rshaole

نشانه های نارسایی کلیوی 4-5 مرحله چیستنشانه های نارسایی کلیوی 4-5 مرحله چیست

نارسایی کلیه یک نوع بیماری کلیه، عملکرد کلیه است تدریج کاهش می یابد و نارسایی کلیه را می توان به پنج مرحله بسته به میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم شده است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به برخی از علائم آشکار در مراحل اولیه را نداشته باشند، اما زمانی که پیشرفت بیماری در وضعیت 3 هفتم و یا پست 4-5 مرحله نهایی نارسایی کلیه، آنها را از برخی از علائم جدی رنج می برند. پس چه علائم بیماران 4-5 بیماری کلیوی مرحله دوم هستند؟

بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیوی، کلیه ها دچار آسیب شده اند، و GFR 15-29 میلی لیتر / دقیقه / 1.73 M2 است. 4 مرحله نارسایی کلیه، عملکرد کلیه خود را پایین 77.5٪ -85٪ شکست. و برای بیماران پنجم نارسایی کلیه، صدمه به کلیه ها بسیار جدی و GFR کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه / 1.73 M2 است. کلیه و از دست داده 85٪ یا بیشتر از خود عمل کنند.

بیماری کلیوی مرحله 4 نیز در آخرین مرحله نارسایی کلیوی نامیده می شود، به طور کلی، در این مرحله، دکتر نشان می دهد بیماران به دیالیز یا پیوند کلیه، برای لحظه ای، آنها ممکن است علائمی مانند پروتئین، ادرار، خون، تورم، تغییر در دفع ادرار داشته باشید ، مشکلات خواب، بوی بد دهان، بی حسی یا سوزن سوزن شدن دست و پاها، خستگی و از دست دادن اشتها. همه این علائم را بیماران از کیفیت پایین از زندگی رنج می برند.

مرحله نارسایی کلیوی 5، همچنین به عنوان شکست مرحله انتهایی کلیه شناخته شده است، در این مرحله، صدمه به کلیه جدی بود، و عملکرد کلیه باقی مانده کمتر از 15٪ است. بنابراین، در این حالت، بیماران از برخی از علائم جدی رنج می برند. علاوه بر این، علائم ذکر شده در مرحله چهارم، آنها هنوز هم برخی از سایر علائم مانند تهوع، استفراغ، خارش، یا بثورات جلدی بر روی پوست، و رنگ پوست تغییر می کند. وقوع این علائم است که عمدتا توسط تجمع سموم زائد در خون ایجاد می شود. در این مرحله، بیمار توصیه به دیالیز، به طوری که می تواند کمک به طول عمر و بهبود کیفیت زندگی است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,GFR ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: