اسهال چگونه باعث نارسایی حاد کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

اسهال چگونه باعث نارسایی حاد کلیهاسهال چگونه باعث نارسایی حاد کلیه

اسهال چگونه باعث نارسایی حاد کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم که عدم بیماران کلیوی از بسیاری از علائم رنج می برند، چرا که کلیه آنها صدمه دیده شده بود، و زمانی که کلیه آسیب دیده بودند، عملکرد کلیوی سقوط خواهد کرد، و می تواند مواد زائد و سموم در خون، مانند کراتینین فیلتر نیست، نیتروژن اوره خواهد بود تجمع در خون، و آن را به بسیاری از علائم جدی، مانند خستگی، تهوع، بی اشتهایی شود. اگر این متوقف نشود، آنها را از برخی از علائم جدی تر مانند تهوع و استفراغ شدید، ناراحتی معده، اسهال، حجم خون پایین، و یا حتی عملکرد کلیه است سرعت در حال سقوط رنج می برند.

اسهال ممکن است نشانه ای از نارسایی کلیه، به نوبه خود، همچنین می توانید اسهال، نارسایی حاد کلیه شود. پس چگونه می تواند اسهال، نارسایی حاد کلیه شود؟ به طور کلی، اسهال را می توان با سموم مواد غذایی ایجاد می شود، و اگر آن را می تواند موثر و در یک موقع نمی شود به کار گرفته، آن را به بسیاری از عوارض جدی که شامل نارسایی حاد کلیه شود. اما این به آن معنا نیست که همه اسهال می تواند به نارسایی حاد کلیوی شود، در اینجا ما با اشاره به اسهال بسیار جدی است.

همانطور که به خوبی شناخته شده است، کلیه یک تابع از فیلتراسیون خون و خون را از طریق کلیه ها جریان است. زمانی که مردم از اسهال شدید رنج می برند، حجم خون در ارگانیسم به شدت کاهش می یابد، و حجم جریان خون به کلیه ها به طور ناگهانی کاهش می یابد، باعث کاهش خونرسانی کلیه. دلیل دوم، که می تواند به نارسایی کلیه منجر شود، سم غذایی است، چون محصولات سم در بدن خواهد شد دستگاه گوارش آلوده و حتی منجر به آسیب کلیوی. علاوه بر این، اسهال نیز می تواند در کم آبی بدن، عدم تعادل الکترولیت و سوء تغذیه شکسته محیط داخلی، که همچنین می تواند به آسیب کلیوی و حتی نارسایی کلیه منجر شود.

با این حال، اسهال می تواند باعث نارسایی حاد کلیه، اما پیش آگهی خوب است، چون نارسایی حاد کلیه می تواند به سرعت از طریق درمان موثر درمان می شود. برای بیمارانی که دریافت نارسایی حاد کلیه، آنها ممکن است برخی از علائم آشکار تجربه، مانند کاهش برون ده ادرار، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، خستگی، و تورم.

اگر آنها به سرعت درمان نشود، می تواند به نارسایی مزمن کلیه، نارسایی کلیه و یا حتی مرحله کامل، که کیفیت زندگی را کاهش می دهد را توسعه دهد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,اسهال ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: