علائم و نشانه های بیماران مبتلا به نارسایی: سطوح بالایی از فسفر و خارش
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های بیماران مبتلا به نارسایی: سطوح بالایی از فسفر و خارشعلائم و نشانه های بیماران مبتلا به نارسایی: سطوح بالایی از فسفر و خارش

فسفر یک ماده معدنی ضروری است که اغلب در بدن به صورت فسفات یافت می شود. این برای عملکرد طبیعی سلول های مورد نیاز است، و این یک جزء ساختاری عمده ای از استخوان است. با این حال، سطوح بالایی از فسفر در بدن شناخته شده به عنوان هیپرفسفاتمی ممکن است به خارش مزمن شود. علاوه بر این، بیماران مبتلا به نارسایی راحت تر رنج می برند فرم خارش پوست. است ارتباط بین فسفر و خارش در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی وجود دارد. دکتر آنلاین ما می تواند به شما حقیقت را بگویید.

رابطه بین سطوح بالایی از فسفر و خارش پوست

سطوح بالایی از فسفر مهمترین علت است، آن را به خارش منجر می شود. هنگامی که بیمار می گوید که آنها با نارسایی کلیه، که در آن زمان آنها بسیاری از عملکرد کلیه از دست تشخیص داده میشود. بنابراین، کلیه ها قادر به فیلتر بخش بزرگی از زباله های خطرناک از بدن، که شامل فسفر است. و در نهایت آن اتفاق می افتد به بیشتر و بیشتر فسفر انباشته شده در بدن و گردش خون، فسفر می رسد سطح پوست، باعث خارش پوست برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه.

گرفتن فسفر و خارش اضافی خلاص شدن از شر در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

یک درمان بزرگ چینی پزشکی می تواند بیماران با نارسایی کلیه کمک کند، برای خلاص شدن از خارش وجود دارد. حمام دارویی است از انواع مختلف طب سنتی چینی گیاهی ساخته شده است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ممکن است بسیاری از زباله های خطرناک توسط غوطه ور شدن در وان آب داغ پزشکی تجویز می کنند. علاوه بر این، طب چینی می تواند به داخل بدن نفوذ و درمان آسیب کلیوی. بنابراین، هنگامی که بیماران با نارسایی کلیه این درمان چند بار دریافت، توانایی کلیه مواد زاید را دفع خواهد شد بسیاری را بهبود بخشد.

اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، و رنج و عذاب خارش دار پوست شما هستند. این زمان برای شما به رها کردن سطح بالایی از فسفر در درمان ما است. شما می توانید ایمیل asya.yue@mail.ru ارسال، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو)، و یا ترک ما یک پیام در زیر است.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,خارش,سطوح بالایی از فسفر ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: