مرحله مزمن کلیوی بیماری GFR 58
نوشته شده توسط : rshaole

مرحله مزمن کلیوی بیماری GFR 58مرحله مزمن کلیوی بیماری GFR 58

GFR - میزان فیلتراسیون گلومرولی بهترین تست برای اندازه گیری سطح عملکرد کلیه و تعیین مرحله بیماری کلیوی. اگر GFR کم است، به این معنی که کلیه های شما به عنوان آنها باید کار نمی کند. این بیماری در اوایل کلیه شناسایی شده است، بهتر است فرصت از کاهش و یا توقف پیشرفت آن است. شما می دانید چه مرحله ای از بیماری مزمن کلیه GFR 58؟ بعد از من و پیدا کردن پاسخ، و یا شما همچنین می توانید پزشک ما تماس بگیرید.

مراحل CKD، بر اساس سطح GFR

اساسا پنج مرحله از بیماری مزمن کلیه، که با توجه به سطح GFR تقسیم شده است.

مرحله 1: GFR> = 90 M / L

مرحله 2: 89 دقیقه / L> = GFR> = 60 M / L

مرحله 3: 59 دقیقه / L> = GFR> = 30 M / L

گام 4: 29 دقیقه / L> = GFR> = 15 M / L

مرحله 5: GFR <= 14 M / L

در حال حاضر، شما را به خوبی می دانید، GFR 58 در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، و که در CKD مرحله بیماری کلیوی مرحله 4 بدتر خواهد شد. بنابراین، اگر سطح خود را از GFR 58، آن زمان برای شما به نگاه برای درمان موثر برای بهبود سطح خود را از GFR.

درمان های چینی برای بهبود سطح GFR

روش چینی درمان در بیمارستان ما یک تاثیر بزرگ در بالا بردن سطح GFR. یک درمان "4 + 1" است که در طب طبیعی گیاهی چینی بر اساس وجود دارد. و آن را همیشه می توان برای افزایش سطح GFR. "چهار" اشاره به بطری ترکیب Maikang، بیماریهای دهان چینی، طب چینی دوز خوراکی از برنامه های خارجی و حمام پا استخر با طب چینی است. "هفت" اشاره به هفت برنامه های کاربردی خارجی، از جمله برای درمان گردش خون درمان حمام کامل، درمان طب چینی، به صورت خوراکی، انما درمان، درمان اسپا پا، درمان فتیلهگذاری درمان و کمپرس گرم.

روش های درمانی چینی ما می تواند با ریشه های شکل CKD برآید. شما می توانید ایمیل asya.yue@mail.ru ارسال، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو)، و یا ترک ما یک پیام در زیر است.





:: برچسب‌ها: GFR,مرحله بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: