شش راهنمایی برای تغذیه بیماران مبتلا به نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : rshaole

شش راهنمایی برای تغذیه بیماران مبتلا به نفریت لوپوسشش راهنمایی برای تغذیه بیماران مبتلا به نفریت لوپوس

در حال حاضر، بیشتر و بیشتر مردم از نفریت لوپوس، یک بیماری سیستم ایمنی ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک است که رنج می برند. و بیماران ممکن است انواع نشانه ها و عوارض، مانند پروتئینوری، ادم، فشار خون بالا و غیره داشته باشد. به منظور کم کردن سرعت پیشرفت بیماری، بیماران باید با توجه به بسیاری از چیزها در رژیم غذایی خود را پرداخت. بنابراین، نتیجه می گیریم شش راهنمایی غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس، لطفا در خواندن در مورد آن را یاد بگیرند. اگر شما هر گونه سوال در مورد خودم و یا درمان ما، لطفا بپرسید پزشک آنلاین ما بلافاصله رایگان می باشد.

1. محصولات که بیماران نمی تواند غذا خوردن

بیماران محصولات حساس بهتر مانند برنج، ماش شیر، کلزا، کرفس، و غیره.

2. با کیفیت بالا

بیماران مبتلا به نفریت لوپوس باید مواد غذایی بیشتر است که غنی از پروتئین با کیفیت بالا می خورند. از آنجا که وجود دارد مقدار زیادی پروتئین از ادرار، که می تواند به hypoproteinemia منجر به فرار کرد.

3. خوردن یک کم چرب

از آنجا که بیماران ورزش کمتر، و عملکرد دستگاه گوارش ضعیف، بیماران نیاز به خوردن غذا است که ساده و آسان هضم، و اجتناب از غذاهای غنی از چربی است.

4. خوردن یک مقدار قند کم

بیماران یک کورتیکواستروئیدها بلند مدت که ممکن است به دیابت استروئیدی است. بنابراین، بیماران باید از مصرف قند را محدود کند.

علاوه بر این به یک رژیم غذایی سالم، درمان همچنین لازم است برای درمان لوپوس بیماری کلیوی. هر دو میکرو ایمونوتراپی و Osmotherapy پزشکی چینی دارویی برای درمان بیماری کلیه، از جمله نفروپاتی قرمز در نظر گرفته.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا. شما می توانید ایمیل asya.yue@mail.ru ارسال، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو)، و یا ترک ما یک پیام در زیر است.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,راهنمایی قدرت ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: