چگونه برای درمان نارسایی کلیه موثر تر؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نارسایی کلیه موثر ترچگونه برای درمان نارسایی کلیه موثر تر؟

چگونه برای درمان نارسایی کلیه موثر تر؟ به صداقت، تنها یک یا دو درمان می تواند به نارسایی کلیوی در یک زمان کوتاه را کنترل کنید، به طوری که راه های موثرتر است این درمان های مختلف را با هم برای درمان این بیماری است.

1. سم زدایی است. ما روش های مانند حمام طب چینی را بپذیرید. در این روش درمانی در بورس از مواد تشکیل دهنده از طریق پوست کار می کند. سموم (کراتینین) تخلیه شده است، و مواد تشکیل دهنده پزشکی به خون مویرگ ها از طریق پوست است. به طور کلی، کراتینین می توانید حدود 30٪ از طریق یک حمام از طب چینی را کاهش دهد. درمان های دیگر شامل انما، که آن هم یک سم زدایی با استفاده از روده بزرگ به عنوان مواد تشکیل دهنده دارو مبادله. این روش ها بر تمیز کردن داخل بدن و خون تمرکز می کنند.

2. ارتقاء گردش خون. طب سوزنی و طب سوزنی فتیلهگذاری نقطه در کانال های خاص و کار بر روی راه اندازی طیف گردش خون بدن را پر کنید تا یک سازمان خاص است. نیز وجود دارد حمام پا درمانی است که باعث تحریک نقاط طب سوزنی در پا خواهد بود. در نظریه TCM، تمام بدن دارند نقاط طب سوزنی مناسب در پا. نقاط و کانال های تحریک کار می کند برای صاف گردش چی و خون.

3. پذیرش اس 60ml روشن 30ml طب گیاهی محدود به روز، با هدف آوردن اشتها و دوباره پر کردن مواد مغذی است. این دوباره پر کردن.

پزشکی 4. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی از درمان اولیه مواد تشکیل دهنده فعال دارویی موثر ممکن است به طور موثر نفوذ ضایعه در کلیه ها، کاهش آلاینده ها، گشاد شدن عروق خونی است، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی افزایش، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید.

اما شما می دانید، بیماران مختلف داشته کشورهای مختلف، به طوری که آنها باید برنامه های مختلف درمان دریافت می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: