چرا عود بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

چرا عود بیماری کلیه پلی کیستیکچرا عود بیماری کلیه پلی کیستیک

1، درمان درست نیست: بسیاری از بیماران با بیماری کلیه پلی کیستیک به سادگی طب سنتی چینی و طب غربی از درمان، در واقع، آیا طب چینی و یا غربی را انتخاب کنید به تنهایی نمی تواند تکمیل درمان بیماری کلیه پلی کیستیک اغلب باعث عود.

2، درمان کامل نیست: بسیاری از بیماران در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، خواهد لاستیک و پا زدن، و هیچ درمان کامل از بیماری کلیه پلی کیستیک، آنها فکر نمی کنم که آن را در درمان بیماری های کلیوی موثر است. در واقع، بدن بدون در نظر گرفتن این بیماری، علائم از بین نرفته اند باید از طریق یک دوره تثبیت درمان است. بنابراین، برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، اگر چه هر گونه علائم، اما آن را آسان به عود است.

3، سوء استفاده از مواد سمی: داروهای سمی نادرست می تواند در موارد عود بیماری کلیه پلی کیستیک، و یا حتی بدتر شود، رایج ترین وضعیت این است که بیماران با خوردن اثرات سمی دارو، و در نتیجه تشدید نارسایی کلیه، که منجر به اورمی.

4، مراقبت در جای خود نیست: رژیم غذایی و مراقبت خوب یا بد، یک عامل مهم در پلی کیستیک عود بیماری کلیه، بسیاری از بیماران ظاهرا رسیدن به اثر مورد نظر را در توانبخشی بالینی اما هنوز هم عود. از آنجا که بسیاری از بیماران با بیماری کلیه پلی کیستیک و توجه به رژیم غذایی و درمان بیماری کلیه پلی کیستیک پرداخت نمی کند، پلی کیستیک سرب بیماری های کلیوی به عود.

5، تاثیر روانی: بیماری کلیه پلی کیستیک جنبه های جسمی و روانی این بیماری است، به طوری که بیماران باید تعداد زیادی از استرس روانی. هنوز سایه روانی غلبه کند، بیماری کلیه پلی کیستیک دشوار است برای درمان، درمان بالینی، حتی زمانی که تحریک ذهنی، عود و تشدید مواجه شده است.

6، هورمون درمانی، زمانی که ما به دست که مراقبت های بالینی قبل بسیاری از بیماران درمان هورمونی دریافت، این یکی از دلایل اصلی که منجر به علائم پایدار است، با ویژگی های این داروهای هورمون یک رابطه خاص. میانبر عملا تنها دلیلی که ما داروهای هورمونی را انتخاب کنید، البته، بیماران نقش دارو و هورمون نمی دانم، دکتر تجویز داروهای هورمونی درک نمی کنند.

7، کورکورانه باور دستور کلیه پلی کیستیک: قوم گفت: "به معنی برای درمان این بیماری،" اما آن را برای دیدار با شرط مهم علامتدار است ضروری است. این منابع به خاص به وضعیت بیمار و توسعه پلی کیستیک، پس از آن دشوار خواهد بود به بازی اثر درمانی مورد نظر. دستور العمل های مواد مخدر، دوز، موارد، موارد منع روان بدون تئوری. به طور کامل درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود ندارد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم.

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,عود ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: