چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.6
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.6چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.6

من از فشار خون بالا برای چندین سال افزایش سطح کراتینین من به 2.6 رنج می برد، و در حال حاضر. دکتر به من گفت که با توجه به سطح بالای کراتینین در فشار خون، درست است؟ راه های درمانی وجود دارد؟

همه دکتر گفت که درست است، در واقع، فشار خون بالا در دراز مدت می تواند بیماری کلیوی، که به عنوان نفروپاتی فشار خون بالا شناخته شده است. همانطور که شما گفت، شما 15 سال از فشار خون بالا رنج می برد، می توان آن را انجام برای افزایش سطح کراتینین، به طوری که دکتر به درستی.

برای دولت خود را، اگر تشخیص آسیب کلیوی فشار خون بالا وجود داشته باشد، آسیب ها ممکن است در درجه اول توبول کلیوی و منطقه بینابینی وجود دارد. آسیب خبرنگار است که عمدتا به جریان خون کافی در منطقه بینابینی از طریق شریان آوران به علت. علاوه بر این، کراتینین خود را 2.6 است، نشان می دهد که آسیب ها و کاهش عملکرد کلیه نسبتا جدی است.

طب میکرو چینی به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی شناخته شده، آن را تا چهار عملکرد اصلی، که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهابی و افزایش عروق خونی است. برای این چهار توابع، آن را می تواند گردش خون را بهبود بخشیده و پراکنده استاز خون، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها.

در کوتاه مدت، میکرو چینی پزشکی به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی چینی، ممکن است بیمار با کراتینین 2.6 و فشار خون بالا کمک کند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما تماس در WhatsApp بلافاصله، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: