بیماری مزمن کلیوی با GFR 55، آیا من به دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری مزمن کلیوی با GFR 55، آیا من به دیالیزبیماری مزمن کلیوی با GFR 55، آیا من به دیالیز؟

من یک بیمار از بیماری های کلیوی است. و در حال حاضر، دکتر به من گفت که GFR من تنها 55 است، بنابراین من می خواهم بدانم وقتی که من نیاز به دیالیز، یا باید آن را من در حال حاضر؟ در واقع، کلیه دارای یک تابع جبرانی قوی و همچنین برای افراد مبتلا به GFR 55، آنها هنوز هم می تواند یک زندگی بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز، فقط به عنوان آنها می توانید برخی از درمان است که می تواند آنها را برای بهبود عملکرد کلیه کمک کنید.

GFR 55، به چه معناست؟

GFR 55 بدان معنی است که عملکرد کلیه 55٪ سمت چپ، به طوری که مردم با GFR 55، آنها در حال حاضر در یک بیماری مزمن کلیوی 3 مرحله و کلیه خود را به طور متوسط ​​آسیب دیده بودند، به طوری که اگر آنها می توانند درمان مناسب، که می تواند کلیه جلوگیری گرفتن عملکرد کاهش بیشتر، آنها ممکن است قادر به زندگی با این بیماری برای مدت زمان طولانی.

چه روش درمانی می تواند بیمار را به زندگی بهتر بیماری کلیه بدون دیالیز کمک کند؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی است یکی از نوآوری های گیاهان سنتی طب چینی، می تواند صدمه به کلیه ها از ریشه آن را معکوس می باشد. مهمتر از آن، می تواند بیماری کلیوی بدون آسیب بیشتر به بدن ما را حل کند. درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: GFR,درمان,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: