علائم اصلی نارسایی کلیه چیست و چگونه درمان کنیم؟
نوشته شده توسط : rshaole

علائم اصلی نارسایی کلیه چیست و چگونه درمان کنیمعلائم اصلی نارسایی کلیه چیست و چگونه درمان کنیم؟

در درمانگاه، که در آن بیماری را به شرکت در مرحله نهایی توسعه، بیش از نیمی از عملکرد کلیه از دست رفته است. در طی این مدت، بیمار علائم بیشتر و بیشتر رنج می برند. زمانی که بیماری بدتر عملکرد کلیه را ادامه خواهد داد به فاسد شدن، و علائم بیشتری داشته باشد.

علائم اصلی نارسایی کلیه است چیست؟

1. بدتر شدن ارز: آب، عدم تعادل الکترولیت و اسید و باز، می توانید ادم یا از دست دادن آب از سیستم خون ساز می شود: کم خونی شدید، در پایان ممکن است بدن های مختلف خونریزی تمایل داشته باشد.

2. تظاهرات پوستی: خشکی، لایه برداری، مات و هیپرپیگمانتاسیون پوست ناشی از تیره تر، خارش پوست، نیز ممکن است تورم و پوست عفونت داشته باشند.

3. دستگاه گوارش: عملکرد بی اشتهایی، تهوع، استفراغ، اسهال و خونریزی گوارشی. سیستم اسکلتی: استئودیستروفی کلیوی، استخوان و ارائه درد مفاصل.

4. دستگاه تنفسی: گازهای بازدم، یک اسیدوز متابولیک می توانید نفس بکشید.

5. روح سیستم عصبی: عملکرد روحانی ضعف، سرگیجه، سردرد، از دست دادن حافظه، بی خوابی، بی حسی و خارش در سبک "پاهای بی قرار" سندرم، و بوی شاید غیر معمول، اشکال در ادرار، در موارد شدید کما.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه و از بین بردن این علائم؟

سلول های بنیادی و Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی می توانید به شما کمک کند کنترل این بیماری، اگر شما می توانید آنها را قبل از، شما می توانید یک فرصت است که شما می توانید دیالیز جلوگیری از و یک زندگی از کیفیت دریافت کنید. این دو درمان می تواند این علائم از طریق بهبود عملکرد کلیه ها و حفاظت از آنها باقی مانده را کاهش دهد. هنگامی که عملکرد کلیه است بهبود علائم این بیماری به تدریج ناپدید می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,علامت ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: