چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار از بیماری های کلیوی نمی تواند به خوبی کنترل بیماری خود را؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار از بیماری های کلیوی نمی تواند به خوبی کنترل بیماری خود راچه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار از بیماری های کلیوی نمی تواند به خوبی کنترل بیماری خود را؟
چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار از بیماری های کلیوی نمی تواند به خوبی کنترل بیماری خود را؟ به صداقت، برای یک بیمار با بیماری کلیه، اگر آنها می توانند بیماری خود را کاملا کنترل کنید، خود کنترل از دست دادن بیماری می تواند و سقوط به اورمی در سرعت سریع می باشد.
چه اتفاقی می افتد اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند بیماری خود را کنترل نمی؟
برای یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، به ویژه بیمارانی که اوایل، کلیه خود را هنوز هم در اندازه های استاندارد هستند، با سموم طولانی بالا، آن را با گذشت هر روز کاهش خواهد یافت. عنوان زمان می رود، اگر شما قادر به کنترل وضعیت خود را به طور موثر نیست، آن را عملکرد کلیه خود را بیشتر تشدید کنند. علاوه بر این، این بافت های دیگر و یا از طریق ارگان جریان خون تاثیر می گذارد. در واقع، بیماری کلیه یک نوع بیماری مزمن پیشرونده است که از این بیماری رنج می برند برای یک مدت طولانی است، پس از آن زندگی بیمار در یک بار تاثیر نمی گذارد، اما از عوارض در این واقعیت نهفته است که عوامل اصلی در تهدید به زندگی بیمار.
علاوه بر این، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، تا زمانی که بیماری خود را می کند در اورمی نمی افتد، عملکرد کلیه باقی می ماند مربوطه برای درمان وجود دارد و سلول های درونی در کلیه به طور کامل آسیب دیده نیست، به طوری که یک شانس بزرگ است متوقف شود وجود دارد. اما اگر شما می توانید درمان به موقع نیست، نرخ معکوس به تدریج کاهش خواهد یافت.
چه روش برای درمان بیماری های کلیوی مفید هستند؟
درمان گیاهی چینی سنتی و سلول های بنیادی ممکن است کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رگ های خونی خود را افزایش دهد و ترویج گردش خون و از بین بردن مواد سمی که سپرده در منطقه کلیه، در نتیجه دستیابی به هدف درمان بیماری های کلیوی. علاوه بر این، طب سنتی چینی می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کمک به جلوگیری از وخامت بیشتر از عملکرد کلیوی، و همچنین به طور موثر مدیریت عوارض. در همین حال، می تواند کمک بیماران مبتلا به بیماری کلیوی جلوگیری از اسکلروز عروق بدن بیشتر و جلوگیری از نارسایی قلبی است.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: