درمان نفروپاتی دیابتی، پیوند کلیه بهترین انتخاب است؟
نوشته شده توسط : rshaole

درمان نفروپاتی دیابتی، پیوند کلیه بهترین انتخاب استدرمان نفروپاتی دیابتی، پیوند کلیه بهترین انتخاب است؟

اگر شما به نفروپاتی دیابتی در مرحله نهایی بیماری کلیوی تشخیص داده شود، دکتر شما ممکن است به شما توصیه، برای اولین بار، به دیالیز است. و شما می توانید مطمئن شوید که آیا شما مناسب برای پیوند کلیه هستند. در اینجا یک دانش مختصری از بیماران پیوند کلیه از نفروپاتی دیابتی است.

برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت، قند بالا در دراز مدت، ادرار، پرنوشی و غیره برای آنها عادی است. آنها را به دارو، رژیم غذایی و ورزش برای نظارت بر این بیماری است. در حالی که عوارض ناشی از دیابت سرور خطر مرگ را افزایش می دهد.

نفروپاتی دیابتی یکی از شایع ترین و جدی ترین عوارض ناشی از دیابت است. علاوه بر این، علت اصلی مرحله نهایی بیماری کلیوی در کشورهای غربی است. بر اساس برخی برآوردها، حدود 30٪ -40٪ از بیماران در مرحله نهایی بیماری کلیوی به علت نفروپاتی دیابتی.

در واقع، به عنوان یک نوع از بیماری ثانویه ناشی از دیابت، کارشناسان پیوند کلیه توصیه نمی شود. از آنجا که دیابت اولیه، این بیماری می تواند باعث آسیب به کلیه جدید شود. در مقایسه با پیوند کلیه، دکتر شما ممکن است به شما توصیه به دیالیز به طولانی زندگی خود را حرکت دهید. اما آنچه حتی بدتر، جانبی شدید تر تاثیر می گذارد دیالیز باعث می توانید وضعیت بیماران را بدتر کند.

TCM ارائه می دهد چند درمان برای کنترل بیماری و کاهش این بیماری است. مانند حمام گل، سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مفید است. با عوارض جانبی کمتر، آن را می توانید واکنش التهابی و فشار خون بالا به طور موثر کنترل. علاوه بر این، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند سطح قند خون بالا را کاهش دهد و کاهش علائم تا حد زیادی. علاوه بر این، می توانید میکروسیرکولاسیون از جریان خون را بهبود بخشد و به ارائه بهترین مکان برای تعمیر کلیه است.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید یک دکتر آنلاین برای دریافت اطلاعات بیشتر بپرسید. یا، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد بیماری خود را، شما می توانید یک پیام و یا ایمیل kidney-healthy@hotmail.com در مورد وضعیت بیماری خود را ترک، و ما خوشحال به ارائه راهنمایی دقیق تر و حرفه ای برای شما می باشد.

شاید او می تواند به شما کمک کند.

تلفن: + 86-311-86954186

پست الکترونیکی: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,درمان,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: