چه کاری می تواند ما را به کنترل کراتینین بدون دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

چه کاری می تواند ما را به کنترل کراتینین بدون دیالیزچه کاری می تواند ما را به کنترل کراتینین بدون دیالیز

سطح کراتینین سرم است یک رابطه نزدیک با سطح عملکرد کلیه است. اگر کلیه ها به طور جدی آسیب، سطح کراتینین سرم به اندازه کافی بالا است به طوری که پزشکان می تواند ارائه دهد برای شروع دیالیز. با این حال، تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یا ممکن است نیاز به دیالیز، و سپس امیدواریم که به برخی از بیماران برای نظارت بر کراتینین سرم خود را بدون دیالیز. آیا این ممکن است؟

این غیر ممکن به همان جواب برای بیماران متفاوت است، چرا کراتینین سرم خود و تغییرات بیماری از فردی به فرد. بعد، ما لیست برخی از شرایط. اگر شما هر گونه سوال، فقط آن را ترک و یا در asya.yue@mail.ru آنلاین به طور مستقیم با یک دکتر مشورت.

اگر بیماران کراتینین سرم کمتر از 8.0 میلی گرم / دسی لیتر، که آنها باید دیالیز را انجام دهد.

دیالیز درمان در مرحله نهایی بیماری کلیوی است، بنابراین بیماران باید درمان را ندارد اگر کلیه خود عمل بالاتر از 15٪ است. همانطور که کلیه می توانند کار خود را خود به خود انجام دهید، سطح کراتینین نمی شود بسیار بالا است. در این حالت، بیماران ممکن است درمان های محافظه کار را برای محافظت از کلیه باقی مانده خود را، و به بهبود عملکرد کلیه ها که ممکن است استفاده کنید.

در حال حاضر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، درمان تصفیه خون و "چهار" درمان، این سه روش موثر درمان عمدتا با کاهش از فیلتر کلیه استفاده می شود و تنظیم ارتباط بین کلیه و گردش خون.

اگر کراتینین بیماران سرم بیش از 8.0 mg / dl بود، می توان آنها ارائه شده به شروع دیالیز.

در این مورد، سطح کراتینین در سرم بسیار بالا است، که برخی از انواع درمان مورد نیاز برای اختلال کلیوی جایگزین برای تصفیه خون. دیالیز رایج ترین درمان برای این منظور است. در واقع، برخی درمان های دیگر و این اثرات، و آنها عوارض جانبی کمتری نسبت به دیالیز تولید کند. اگر شما می خواهید، شما می توانید سیستم ایمنی پلاسما جذب، hemofiltration، CRRT با هدایت دکتر را امتحان کنید، و به همین ترتیب.





:: برچسب‌ها: بدون دیالیز,کراتینین مدیریت,سطح کراتینین سرم ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: