درمان جایگزین برای بیماران دیالیز با کراتینین بالا
نوشته شده توسط : rshaole

درمان جایگزین برای بیماران دیالیز با کراتینین بالادرمان جایگزین برای بیماران دیالیز با کراتینین بالا

یکی از بیماران کراتینین بالا، او گفت که او در دیالیز به مدت 3 سال بوده است، در حال حاضر آن را نمی خواهند به دیالیز را، می خواهد به درمان جایگزینی است که می تواند کراتینین بالا را کاهش می دهد و درمان کلیه بیمار.

در واقع، بسیاری از بیماران با کراتینین بالا چنین فکر، زیرا اگر چه دیالیز می تواند کمک به بیماران با کراتینین بالا حذف سموم و مواد زائد از بدن برای کاهش وضعیت این بیماری، برای کاهش درد و کاهش کراتینین بالا، اما این فقط یک اثر موقتی است، دیالیز می تواند برای درمان بیماری کلیه و دیالیز طولانی مدت خواهد عوارض و صدمات کلیه جدید شود، بنابراین بیماران نمی خواهید دیالیز کراتینین بالا را بیشتر و می خواهید برای پیدا کردن یک درمان جایگزینی.

چه درمان جایگزینی ممکن است دیالیز را تغییر دهید؟

همانطور که همه ما می دانیم که یک درمان جایگزینی خوب باید باشد برای درمان بیماری کلیه در ریشه و بدون عوارض جانبی. در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است، زیرا می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان، و بدون عوارض جانبی. بیمارستان ما است درمان شناخته شده است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

زمانی که کلیه ترمیم و به طور معمول کار می کنند، به طوری که بیماران نیازی به دیالیز است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,چگونه برای کاهش کراتینین,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: