چگونه برای بازگرداندن عملکرد کلیه ها، زمانی که تنها 15٪
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای بازگرداندن عملکرد کلیه ها، زمانی که تنها 15٪چگونه برای بازگرداندن عملکرد کلیه ها، زمانی که تنها 15٪

عملکرد کلیوی به وضعیت کلیه ها، و یا چگونه به خوبی کار اشاره دارد. در زندگی روزمره ما، بسیاری از بیماری یا شرایط می تواند به کاهش در عملکرد کلیه، دیابت، فشار خون بالا، داروهای خاص منجر شود، و به همین ترتیب. هنگامی که عملکرد کلیوی وابسته است به طور جدی، و تنها 15٪ باقی می ماند، بیماران باید برای دیالیز یا پیوند کلیه را آماده کند. در این مورد، تعمیر کلیه های آسیب دیده برای بازگرداندن عملکرد کلیه لازم است در صورتی که برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه است. خب پس، چگونه برای بازگرداندن عملکرد کلیه ها، زمانی که تنها 15 درصد باقی مانده است؟

کلیه ما به عنوان یک فیلتر عمل می کند. در حالت عادی، خون توسط گلومرول فیلتر، و پس از آن، توبول کلیوی طول می کشد تا جذب عرضه فیلتر گلومرول است. در همکاری با آنها، ادرار است که در نهایت تشکیل و ضایعات با موفقیت تخلیه می شود. وقتی که از گلومرول و توبول های کلیوی به درستی کار نمی، عملکرد کلیه کاهش می یابد. به عنوان یک نتیجه، ادرار نمی تواند تشکیل می شود، به عنوان یک قاعده، و همچنین صرف تجمع در خون است. تحت این شرایط، تنها زمانی که آسیب به گلومرولها و توبول های کلیوی ترمیم می توان دوباره بازسازی عملکرد کلیه است.

در حال حاضر، هیچ درمان است که می تواند بافت های نکروتیک از کلیه بازگرداندن، به طوری که همه غیر کارآمد به بافت کلیه را نمی توان ترمیم به کار وجود دارد. اما در واقع، برخی از داروهای چینی که ثابت شده است که قادر به بازگرداندن سلول های درونی کلیه زخمی شده اند. علاوه بر این، این مواد موثر در داروهای چینی توابع تاخیر خون شاهرگ، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب. با این ویژگی ها، داروهای چینی را می توان با سلول های آسیب دیده کلیه فعال و کمک به آنها را به عمل است. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است.

برای بیماران مبتلا به 15 درصد از عملکرد کلیه، آنها می توانند افکت های مختلف درمان با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را دریافت کنید. اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند و می خواهند بدانند که چه شما می توانید با این درمان انتظار می رود، لطفا ترک یک پیام به litianyuan2015@yandex.com و یا با ما تماس بگیرید با پر کردن فرم زیر.

تلفن: + 86-311-86954186

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: