بیماران دیالیزی با سطح کراتینین 9، آن را جدی است؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران دیالیزی با سطح کراتینین 9، آن را جدی استبیماران دیالیزی با سطح کراتینین 9، آن را جدی است؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از رایج ترین راه است که می تواند سطح بالای کراتینین در بیماران با نارسایی کلیوی را کاهش دهد. و سطح کراتینین در اکثر بیماران پس از یک بیمار به دیالیز که سطح کراتینین ممکن است توسط دیالیز کاهش می یابد، آنها باید با توجه به آن را کاهش دهد.

چرا دیالیز ممکن است سطح کراتینین بالا را کاهش دهد؟

می دانید، یکی عملکرد کلیه، آن را می توانید خروجی زائد و سموم را از خون. اما پس از کلیه ها آسیب دیده اند، این سموم در خون ما تجمع می یابد. دیالیز می تواند کلیه قطعه کار انجام دهید، بنابراین می توانید خروجی این زباله، از جمله کراتینین اضافی از خون است.

اگر سطح کراتینین ممکن است توسط دیالیز کاهش می یابد؟

اگر سطوح بالای کراتینین را می توان با دیالیز کاهش می یابد، نشان می دهد که دیالیز مناسب است برای بیمار نیست، پس از آن باید به سایر درمان های جایگزین تبدیل شود.

در حال حاضر، به جز برای دیالیز، انواع بسیاری از درمان ممکن است به کاهش سطح بالای کراتینین وجود دارد. پیوند کلیه موثرترین درمان، با این حال، به عنوان دیالیز است، آن را نیز مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است.

سپس Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی گیاهی درست می آید با این درمان، بیماران نارسایی کلیوی می تواند نه تنها کاهش کراتینین بالا، اما همچنین ممکن است یک فرصت برای کاهش زمان دیالیز حتی خلاص شدن از آن را دریافت کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: