نارسایی کلیه با 41 درصد عملکرد کلیه، دیالیز می تواند اجتناب شود؟
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیه با 41 درصد عملکرد کلیه، دیالیز می تواند اجتناب شودنارسایی کلیه با 41 درصد عملکرد کلیه، دیالیز می تواند اجتناب شود؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز، به عنوان یکی از رایج ترین راه برای کاهش علائم نارسایی کلیه، بلکه به برخی از عوارض جانبی. اما در حال حاضر، مردم به طور فزاینده در مورد کیفیت زندگی مربوط می شود، به طوری که آنها به دنبال درمان های دیگر که امن تر و موثر تر است.

راه های است که می تواند کمک به بیماران جلوگیری از نارسایی کلیه دیالیز وجود دارد؟

به صداقت، در گذشته، پیوند کلیه تنها راهی است که می تواند جایگزین دیالیز است. اما در حال حاضر، با توسعه فن آوری، کارشناسان یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است که می تواند کمک به بیماران جلوگیری از شکست دیالیز کلیوی با بهبود عملکرد کلیه اختراع کرده اند. اما این بیمار نیاز به این درمان قبل از کلیه خود را شکست به طور کامل می رود.

می توانید یک بیمار با 41 درصد از عملکرد کلیه به جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، در شرایطی که بافت نکروز کلیه است، آنها نمی توانند بازیابی شوند. این است که چگونه آن نکروز بافت کلیه، آنها را نمی توان با درمان به موقع حذف شده است.

برای بیماران مبتلا به 41 درصد از عملکرد کلیه، اگر چه کلیه خود را آسیب دیده و نه کاملا، به طوری که آنها هنوز هم شانس، که ممکن است عملکرد کلیه را بهبود، برای بازگرداندن بافت آسیب دیده و برای محافظت از بافت باقی مانده از آسیب بیشتر داشته باشند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: