چه مدت یک فرد می تواند با کراتینین بالا 6.99 زندگی
نوشته شده توسط : rshaole

چه مدت یک فرد می تواند با کراتینین بالا 6.99 زندگیچه مدت یک فرد می تواند با کراتینین بالا 6.99 زندگی

در درمانگاه، بسیاری از شرایط می تواند باعث و افزایش سطح کراتینین سرم کراتینین بالا اما 6.99 بیشتر موجب آسیب شدید به کلیه ها. زمانی که کلیه ها کار نمی کند، بیماران باید نسبتا در زندگی خود درمان می شود. این است که، چند روز آنها می توانند با کراتینین 6.99 زندگی می کنند؟

ارگان کلیه کارخانه تولید، به طوری که زباله، سموم و مایع اضافی و تعادل الکترولیتی، حفظ اسید و باز، تنظیم فشار خون، و غیره. محیط داخلی تمیز و پایدار می تواند اطمینان حاصل گردش خون طبیعی و ارگان های مختلف محافظت از آسیب. هنگامی که کلیه ها آسیب دیده، مواد زائد و سموم بیشتر و بیشتر تجمع در خون، همراه با بسیاری از نشانه ها و عوارض.

کراتی نین یک محصول زائد متابولیک در طول انقباض عضلات است. به طور معمول، کلیه ها مسئول از بین بردن کراتینین می باشد. زمانی که کلیه ها به طور جدی آسیب، کراتینین بیشتر خواهد شد در بدن و در افزایش سطح کراتینین سرم ساخت. در اغلب موارد، سطح کراتینین افزایش می یابد اگر بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه از دست داده است.

در واقع، کراتینین به خودی خود سمی نیست، اما با عوارض همراه بود می توانید زندگی بیماران را تهدید کند. به عنوان مثال، اسیدوز متابولیک، سطوح بالای پتاسیم، ادم ریوی، نارسایی قلبی و غیره، خطرناک هستند زیرا آنها می توانند مرگ اگر کنترل نشده کارآمد شود.

امید به زندگی از بیماران از فردی به فرد با توجه به بیماریهای مختلف، درمان رژیم غذایی گزینه و شیوه زندگی متفاوت است. به همین دلیل است که برخی از مردم با کراتینین بالا 6.99 اقامت در این مرحله برای یک مدت طولانی، در حالی که برخی دیگر به پایان خواهد رسید بیماری کلیوی مرحله به سرعت توسعه. در این راستا، مهم این است که اقدام به تمدید مدت خدمات خود را در یک موقع و موثر.

اگر می خواهید بدانید که چگونه برای گسترش امید به زندگی، شما می توانید یک پیام را ترک و یا دکتر آنلاین مشورت و یا پست الکترونیکی asya.yue@mail.ru.





:: برچسب‌ها: کراتینین بالا,چه مدت فرد می تواند زندگی می کنند,کراتینین بالا 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: