نوشته شده توسط : rshaole

نفریت پورپورا یک بیماری عفونی است، درست استدیروز من دریافت یک نفر نفریت پورپورا تلفن، او اعتماد به نفس بسیار کم بود چون همکلاسی های خود فکر کرد که او یک بیماری عفونی بود، هیچ کس می خواهد به دوست خود. در واقع، بیماری نفریت پورپورا مسری نیست.

کارشناسان می گویند نفریت پورپورا یک بیماری ثانویه است، نفریت پورپورا مسری نیست. در واقع، فرکانس پورپورا آلرژیک مبتلا به عفونت دستگاه تنفسی یا سایر عفونت های ویروسی از نزدیک مرتبط. برخی از آلرژی غذایی یا مواد مخدر نیز می تواند پورپورا آلرژیک شود، آن را با هیکل شخصی، نه یک بیماری عفونی رخ داده است، حتی اگر مدرسه تا به بسیاری از کودکان این علائم، ما نمی توانیم قضاوت نفریت پورپورا مسری است.

نفریت، به طور عمده برای پورپورا پوست واقع در اندام، به خصوص اندام و باسن اوایل قرمز تیره پس از چند روز به قهوه ای، زرد روشن، 1-2 هفته ناپدید شد.

علاوه بر پورپورا پوست، درد شکم نسبتا شایع، کولیک اغلب حملهای در اطراف ناف، پایین شکم شکم یا کل است. آسیب کلیوی رخ داده پس از هفته پورپورا نشان داد پروتئین، هماچوری، برخی ممکن است به نفریت یا سندرم نفروتیک تبدیل شود.

فصل بهار، تغییرات آب و هوا، بالاتر از نرخ پورپورا آلرژیک، بروز کودکان افزایش یافته است، به ویژه در مدارس، عفونت دستگاه تنفسی و یا خطر دیگری از عفونت خواهد بود نسبتا بزرگ، به طوری که پدر و مادر باید توجه ویژه ای به سلامت کودک پرداخت. با این که می دانیم، نفریت پورپورا مسری نیست.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان نفریت پورپورا، شما می توانید یک ایمیل به hospitalkidney@yandex.ru ارسال. مبارک به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت,بیماری های عفونی ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

تفاوت بین جید بنفش و بنفشنفریت پورپورا هستند آسیب پورپورا ثانویه، آسیب کلیوی ناشی از پورپورا. سهم آلرژیک پورپورا علت کلیه خستگی 20٪ تا 100٪، مرد از زن است. در عرض یک ماه پس از پوست بنفش رخ داده است، و یا ممکن است برخی از پورپورا پوست، درد شکم، و برخی تنها اختلالات ادراری بدون علامت را ببینید. نفریت پورپورا معمولا با درد شکم، درد مفاصل، پورپورا، اختلالات ادراری که اغلب می گویند فالوت مشخص می شود. آیا شایعی در کودکان است، اما این بیماری می تواند در هر سنی باشد.

اگر نفریت پورپورا آلرژیک، چگونه آن را انجام دهید؟ اول، توجه به زندگی روزمره و تغذیه به طور کلی، نفریت پورپورا آلرژیک ناشی از عوامل آلرژی. مانند:

1. عفونت باکتری ها، ویروس ها و عفونت های schistosome و دیگر عفونت های انگلی.

2. آنتی بیوتیک ها، ایزونیازید، یدید، واکسیناسیون.

3. رژیم غذایی شامل شیر، میگو، خرچنگ، صدف و غیره.

4. گرده و گزش حشرات دیگر، تحریک سرد است.

پورپورا و پورپورا نفریت واقعا تفاوت زیادی نیست، اما نفریت پورپورا گسترش این بیماری بر اساس بنفش است، به طوری که به روش پردازش برای درمان نفروپاتی پورپورا پورپورا موثر است، اما آنها متفاوت هستند، بنابراین درمان باید متمایز می آیند.



:: برچسب‌ها: درمان,پورپورا نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

پورپورا نفریت ملاحظات غذاییرژیم غذایی نفریت پورپورا باید زیر توجه کنید:

1، برای مصرف نمک:

اگر پورپورا نفریت بیماران بدون ادم یا فشار خون بالا باید نمک را محدود نمی کند، به عنوان مصرف روزانه طبیعی 10 گرم نمک. محدود نمک، عمدتا در بیماران مبتلا به ادم و فشار خون بالا. اگر نمک است نه محدود به، افزایش احتباس سدیم، ادم نمی تواند حذف شود، در نتیجه افزایش فشار خون. به طور کلی 2-3 گرم مصرف روزانه نمک، oliguria و افزایش سطح پتاسیم در بیماران نیاز به محدود کردن مصرف خود را از پتاسیم هستند.

2، برای انتزاع از آب:

پورپورا نفریت بیماران، الیگوری یا اگر هیچ تورم وجود دارد، بدون نیاز به نظارت بر مصرف آب است. وقتی ادم بهتر است به محدود کردن مصرف آب 500-800ml / روز مناسب تر. پس از عفونت های دستگاه ادراری به منظور جلوگیری و کاهش باکتری در دستگاه ادراری و سایت بازدید باروری، بیمار باید آب بیشتری بنوشید، ادرار مکرر، برای رسیدن به هدف از گرگرفتگی مثانه و پیشابراه.

3 در مصرف پروتئین:

پورپورا نفریت بیماران نمی توان به شدت توسط مصرف پروتئین کنترل، پروتئین ممکن است رژیم غذایی بیش از حد به دلیل پروتئین پلاسما کم منجر به کاهش ایمنی، مستعد ابتلا به عفونت، تورم چندین بار، حتی بدتر، یک رژیم غذایی با پروتئین بالا ممکن است به افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی منجر شود، مدت زمان طولانی در گلومرولواسکلروز. مصرف پروتئین روزانه از 1 گرم / کیلوگرم وزن بدن، و به اولویت دادن به پروتئین با کیفیت بالا. شاید بهتر خوردن پروتئین بیشتر، حدود 60 گرم در روز، و همچنین به عنوان پروتئین مبتنی بر زیستی بالا مانند تخم مرغ، گوشت بدون چربی، شیر تازه.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی,پورپورا نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

1علائم BH منعکس. تاریخچه بیماری و علائم در زنان جوان شایع تر هستند، این بیماری است جدی نیست، بدون پروتئینوری (<2.5 گرم / روز)، و یا هماچوری، ادم، فشار خون بالا. اکثر بیماران پروتئینوری، سلول های سفید خون قرمز در ادرار، لوله ادرار، و یا سندرم نفروتیک، همراه با ادم، فشار خون بالا و یا نقص عملکرد کلیه، شب ادراری شایع تر است. شروع سریع تعدادی از موارد، زوال سریع عملکرد کلیوی. بیشترین آسیب کلیوی با تب، ورم مفاصل، خارش پوست و سایر علائم کلیوی از بیماری شدید به سرعت به قلب، ریه ها، کبد، خون تشکیل اندام و اندام های دیگر گسترش، و همراه با تظاهرات بالینی مربوطه رخ می دهد. تقریبا 1/4 از بیماران اولین تظاهر بیماری کلیوی. برای زنان در سن باروری باید بازرسی منظم از بیماری کلیه و بیماری های مرتبط با پارامترهای سرمی باشد. با اشاره به معیارهای تشخیصی برای لوپوس سیستمیک اریتماتوز 1982 کالج روماتولوژی آمریکا تاسیس شد.

2.Ekspertiza نشان داد فاز حاد تب شایع تر است. بسیاری از بیماران از کم خونی رنج می برند. اریتم پروانه و صورت تغییرات مشخصه. همراه با تورم مفاصل، ریزش مو، خارش پوست، سوفل قلبی یا پلورال پریکارد، بزرگی کبد و طحال، لنفادنوپاتی، و درجات مختلفی از ادم یا مایع پلور، و غیره.

این جزئیات از مکانیسم برای مدیریت علائم و متوجه شد که اگر شما هر گونه سوال در مورد درمان بار ویروسی می تواند در مشاوره آنلاین و تبادل کارشناسان را کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: علائم منعکس ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

1هنگامی که نفریت پورپورا درمان باید توجه. بیماران نفریت آلرژیک پورپورا نیاز به مقدار زیادی از بقیه جسمی و روانی، مانند فشار خون بالا کلیه باید به طور معمول اندازه گیری فشار خون، افزایش اوقات فراغت بر اساس تغییرات در فشار خون. توجه داشته باشید مراقبت از دهان: بعد از شام باید غرغره، دهان خود را تمیز نگه دارید، حذف بوی بد دهان، کاهش تهوع و جلوگیری از رشد باکتری ها.

2. راهنمای غذایی متفاوت، بسته به شرایط هر بیماری، مانند نارسایی کلیه، باید کالری زیاد، رژیم غذایی کم پروتئین با کیفیت بالا خوردن، مقدار آب محدود برای حفظ تعادل آب بدن است. بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به مصرف غذاهای با پروتئین بالا مکمل های تغذیه ای محدود، برخی از مشکلات، مانند استرس وجود دارد و شرایط اقتصادی خود را محدود، از دست دادن اشتها و عوامل دیگر، به طوری که تمام جنبه های بدن نسبتا ضعیف، مستعد ابتلا به سرماخوردگی، عفونت های روده.

3. ورزش مناسب، برای تقویت مقاومت بدن، حفظ روحیه ی خوب، تا حدودی، افزایش مصرف مواد غذایی، به سوء تغذیه، کمبود آتروفی عضلانی ناشی از پروتئین است، برخی از پیشرفت وجود دارد.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمان,پورپورا نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان یک درمان علمی نفریت پورپورادرمان نفریت پورپورا کرده است کوری خاص، معمولا در یک دارو یا تک پزشکی تمرکز، اثر خیلی خوب نیست، و برخی از آنها تنها کنترل به طور موقت از بیماری درمان علامتی است، به نظر می رسد برای از بین بردن علائم، در واقع، فقط یک ساده ضد التهابی اما هنوز سلول های آسیب دیده در کلیه تعمیر نیست. پس چگونه علمی نفریت پورپورا درمان؟

علائم اصلی جید کودک، به طور عمده توسط راش مشخص

علائم بالینی پورپورا آلرژیک، عمدتا بثورات جلدی، درد شکم، درد در مفاصل. این بثورات با مشخصه: اندام تحتانی به خارج از تقارن اصلی بنفش، مطبوعات انگشت محو نمی، با یا بدون خارش، موارد شدید می توان به فیلم یکپارچه شده است. پورپورا به عنوان اولین علامت برای درمان اکثر، بلکه به عنوان اولین علامت از درمان شدید درد شکم، شخصی که علائم مشترک، اولین علائم به درمان است.

در حال حاضر، کودکان پورپورا آلرژیک را استفاده از هورمون حمایت نمی

تنها در موارد شدید علائم تکرار یا شدید درد شکم ممکن است هورمون استفاده کنید. این بیماری عود، درمان طولانی مدت است. حتی پورپورا فروکش کرد، بلکه به طور منظم بررسی ادرار، تشخیص زود هنگام آسیب کلیوی. آمار نشان می دهد که، اگر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آسیب شناسی بیوپسی کلیه، موارد پورپورا کلیه بیش از 90٪ از پورپورا آلرژیک در کودکان رخ داده است، به طوری که نتایج پاتولوژی بیوپسی کلیه پیامدهای مثبت برای درمان این بیماری است.

درمان مراقب باشید که استفاده از مواد مخدر بزرگ نفروتوکسیک نیست، تحت هدایت دکتر گفت داروها.

بسیاری از بیماران را متوقف درمان، عود، و یا حتی بدتر، بیمار روانی و جسمانی ناشی از آسیب بیشتر، چرا که دولت از بیمار نفریت متفاوت است، اما همچنین طیف گسترده ای از علل و درمان لازم را برای ما به قضاوت دقیق، به موقع تعیین شدت آسیب به نفریت کلیه، به طور فعال در نظر گرفتن بهترین روش درمان طب یکپارچه، در درجه اول در درمان علامتی غربی، در حالی که استفاده از طب چینی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، و غربی مکمل نقش مهمی ایفا می کنند.



:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت,درمان علمی ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

از آغاز درمان برای اطمینان از: روش های کنترل مناسب نفریت پورپوراچک کردن نفریت پورپورا شامل چه؟ از نظر بالینی به طور کلی در نظر گرفته پورپورا بررسی نفریت باید پنج حوزه عبارتند از:

1. بررسی هماچوری، پروتئینوری، و لوله ادرار.

2. بیوپسی کلیه می توانید نوع بیماری کلیوی آسیب شناسی تعیین.

3. تعداد زمان لخته شدن پلاکت، زمان پروترومبین طبیعی در آغاز ائوزینوفیلی بودند.

4. موارد شدید ممکن CCR و کاهش نیتروژن اوره خون، افزایش کراتینین، سندرم نفروتیک ممکن است آلبومین پایین و کلسترول سرم داشته باشد؛

5. آزمون ایمونولوژیک: افزایش میزان غلظت IgA اما هیچ بتن. C3 سرم و CH50. فعالیت های خون در گردش کمپلکسهای ایمنی را افزایش می دهد.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت,روش های کنترل,بازرسی ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان TCM از بیماری کلیه، که در آن یکی از ویژگی های هفت درمان (1)بیماریهای دهان و تشخیص

سم زدایی - خنثی بدن سم

سم زدایی دهان

بیماریهای دهان و تشخیص در انتخاب از طب سنتی چینی برای درمان تابع گردش خون تمرکز، ساخته شده کپسول خوراکی یا جوشانده به صورت خوراکی برای از بین بردن اندام های داخلی خلط و رطوبت از مواد مخدر است.

ویژگی های درمان

گردش به تمرکز بر روی استفاده از مواد مخدر برای حل های مختلف رکود التهابی و سمی است.

تمرین نشان می دهد که درمان بیماری کلیه در نتایج خوب است.

اصل درمان

با توجه به کپسول بیماریهای دهان و یا جوشانده حذف دستگاه معده و صفراوی 12 کانالهای انرژی شر قلب سمی، به طوری که خون صاف، مایع بافت از دست داد. محصولات اساس پاتولوژی محصول برای حل احتقان، مرطوب، خلط و مانند آن.

دستور العمل

تمرکز بر روی سم زدایی خون، تفریق دیگری با کارت.

در درمان، استفاده از روش های مختلف درمان در بیمارستان ما را به انتخاب مناسب ترین.

کاربرد

چینی 100-300ml سوپ گیاه، 1-3 بار در روز تقسیم 1-3 بار در روز به صورت خوراکی،.

دوره درمان 3-7 روز، 7/10 اقدامات لازم است.

اثر مدت

تغییرات برای افزایش حجم ادرار، کاهش تعداد شب ادراری، زرد کم رنگ، طعم ضخیم شدن جمع کردن.

هشدارها

الیگوری، آنوری، سطوح بالایی از براث پتاسیم خدمات دقیق بودند. و یا اضطراری پزشکی و یا آتش به جوش، اضافه کردن آب سرد 10 دقیقه پس از جوش به سادگی آب جوش، آتش، و سپس جوش، طبخ به مدت 10 دقیقه.

پزشکی عمومی 30 دقیقه بعد از غذا.

پس از جوشانده پزشکی سرد جوش بیاید، دوباره، پس از درجه حرارت مناسب.

در آغاز از بهبود کارکرد کلیه (ادرار کراتینین افزایش سطح)، شب ادراری کاهش خونریزی علائم.

علایم سیستمیک مسمومیت: تسکین خارش پوست، بوی آمونیاک از بین می رود در دهان، علائم گوارشی، افزایش اشتها.



:: برچسب‌ها: بیماریهای دهان و تشخیص ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان TCM از بیماری کلیه، که در آن یکی از ویژگی های هفت درمان (2)حمام طب چینی

سم زدایی - حذف سموم بدن

سم زدایی حمام

طب چینی است برای آموزش بیماران به استراحت در حمام از داروهای مایع، به طوری که بدن در یک ماده موثر pharmaceutically غوطه ور، دارو مایع به اندام های داخلی، منافذ باز، از بین بردن سموم از بدن از طریق عرق و ادرار.

اصل درمان

استفاده از گاز برای گرم کردن مواد مخدر مایع، ترویج خون انسان را به اجرا، به طوری که منافذ آرامش. نقاط طب سوزنی طب مایع از بدن از طریق منافذ پوست وارد بدن نفوذ، گردش خون بین مقامات پوست از سموم از عرق، اندام های داخلی از سموم از ادرار.

دستور العمل

طب چینی اثر سم زدایی حمام.

علائم مختلف در درمان و داروهای مختلف

کاربرد

چینی سوپ 5000 بدن وان میلی لیتر، درجه حرارت مناسب (35 ℃ -40 ℃، تنظیم مطابق با وضعیت بیمار)، حمام (40-90 دقیقه، بسته به وضعیت بیمار مناسب تنظیم).

ماساژ بهره وری بالاتر را فراهم می کند.

اثر مدت

وزن کاهش مداوم، افزایش ایمنی، کاهش درد مفاصل، بهبود خواب، افزایش اشتها، دست پا گرم شدن، عرق کردن، ادم ناپدید شد، بدن صورتی و مناقصه پوست می شود، و از بین بردن خارش.

7 روز درمان برای درمان کوچک، 49 روز برای بسیاری از فرایند درمان است.

هشدارها

لازم به ذکر است که درجه حرارت آب برای جلوگیری از سوزاندن ماست. به خصوص در بیماران مبتلا به دیابت، بسیار مراقب باشید.

فشار خون بالا و یا فشار خون پایین می تواند در بیماران مبتلا به فشار خون ناپایدار مورد استفاده قرار گیرد.

زنان باردار به دار آویخته.

زخم پوست یا زخم با احتیاط.



:: برچسب‌ها: حمام طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

طب چینی برای مبارزه با نفریت پورپورا آلرژیکطب چینی برای درمان درمان دیالکتیکی پورپورا به تظاهرات سندرم گرما باید سم زدایی را، هموستاز و دیگران خنک کننده.

بیماران ناتوان، استفاده از چی تنظیم و خون، سلامت طحال قلب آرام، تغذیه کبد و درمان های دیگر.

عملکرد مجازی را به یک قلب طحال سالم آرام، تغذیه کبد و روش های دیگر.

در همان زمان، بر اساس دلایل و علت اصلی این بیماری، در استفاده از حقوق انحصاری و گردش خون، مار سیاه و سفید، کرم خاکی، پروانه سفید، متمرکز می توانید بد، ضد آلرژی اخراج.

داروهای گردش خون مانند ریشه مریم گلی، زالو، و غیره ممکن است خون انعقاد خون را تغییر دهید، بهبود میکروسیرکولاسیون، تنظیم عملکرد سیستم ایمنی بدن، کاهش آسیب سیستم ایمنی.

داروهای گردش خون نیز ممکن است داروهای ضد انعقادی نقش مشابه، و امن تر از هر گونه عوارض جانبی بازی. چند درمان طب چینی از نفریت پورپورا آلرژیک زیر :( برای مرجع تنها)

درمان پورپورا آلرژیک نفریت پزشکی:

1، Babolat دن: گردش خون، کانالهای انرژی effektivnost.Bolezn هموستاتیک بدیهی است اشاره به استاز خون هماچوری، کانالهای انرژی قابض جیان. از 3 تا 6 سال بخش O، 1 گرم، 6 ~ 9 سال در یک بخش 0،2g، ~ 12 9 در هر وعده 0،3g، 04:00 به 1 ثانیه.

2، Jishengshenqiwan: گرمایش یانگ، خطوط گاز بهره وری vody.Bolezn کلیه را کاهش می دهد ابرها در طول شنگ ابری. از 3 تا 6 سال 2G بخش، 6 ~ 9 سال در یک بخش 4G، سن 9-12 در هر وعده 6G، 2 تا 3 بار در روز.

3، Xijiaodihuangwan: اثر بخشی هموستاتیک سم زدایی، خنک کننده. این بیماری برای اوایل مجبور خون گرمای اضافی استفاده می شود. از 3 تا 6 سال 1.2 قرص در هر وعده، از 6 تا 9 سال هر کدام به 1 قرص، 9/12 سال 1 تا 2 قرص در هر وعده، 2 روز در سال است.

4، Dabuyinwan: آماده سازی Qingyuan، تغذیه یین effekt.Bolezn ون به آنها. از 3 تا 6 قرص در هر وعده 1/3 6 تا 1/2 9 سال قرص در هر وعده، که در 9 تا 12، هر بخشی از قرص، 3 بار در روز.

5، لوتوس قرص: اثر خنک و هموستاتیک. این بیماری است در اوایل هماچوری مراحل آشکار. از 3 تا 6 قرص در هر وعده 1/3 6 تا 1/2 9 سال قرص در هر وعده، 9-12 قرص در هر وعده 2/3 خدمت از 2 تا 3 بار در روز.



:: برچسب‌ها: طب چینی,پورپورا نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 فروردين 1394 | نظرات ()