نوشته شده توسط : rshaole

علت نفروپاتی دیابتینفروپاتی دیابتی است تعریف تشخیص سنتی (این نفروپاتی ثانویه است). با توجه به دیدگاه سنتی، درست است. این عوارض عروق کوچک در دیابت، ویژه گلومرولواسکلروز دیابتی به معنای، یک ضایعه آسیب گلومرولی به رگ های خونی است. با توجه به تشخیص سیتولوژی مترقی ترین و به جلو از این بیماری به نام دیابتی غشای پایه گلومرولی.

چگونه برای تولید نفروپاتی دیابتی؟ با توجه به عدم انسولین و یا مقاومت به انسولین، قند خون افزایش می یابد و افزایش قند خون منجر به تغییر در gemotinamiki کلیه و اتصالات فشار خون بالا، قند خون، و محتوای بالای چربی در خون نشان داده، و در همان زمان، پراکسیداسیون لیپیدی باعث بسیاری از آزاد رادیکال های اکسیژن، و حتی بیشتر از آن، ضرب سرب هموگلوبین گلیکوزیله به rasshirennymu محصولات نهایی گلیکوزیله شدن. همه این علت آسیب به سلول های اندوتلیال از گلومرول کلیوی. و آسیب سلولهای اندوتلیال جذب سلول های التهابی در خون و zamochat عوامل التهابی تعطیلات همزمان. این عوامل التهابی در منطقه از مزانتر خیس خواهد شد، و باعث گسترش سلول های mesangial. پا فرآیند ادغام سلولهای اپیتلیال تولید قطره ضخامت. ریختن سلولهای اپیتلیال از فیلم bazavoy. bazavoy ضخامت فیلم و تنگی لومن انجام ایسکمی و هیپوکسی و barerskoy آسیب کلیوی تابع گلومرولی بار منفی، می کند و قدرت را به طور موثر نشت پروتئین نگه ندارد، وضعیت بیمار بد می شود و در نهایت گلومرولواسکلروز خواهد شد. سپس بالینی به نظر می رسد افزایش نیتروژن اوره و کراتینین. با استفاده از این pritsipe این بیماری، ما به راحتی می توانید پیدا کردن علت این بیماری بیماری غشای پایه گلومرولی دیابتی است. آیا نشانه ای از پروتئین و علائم vyshesleduyuschimi.

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر و یا از طریق پست hospitalkidney@yandex.ru ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک می ترک.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,اساس نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

درمان نفوذ نارسایی کلیهسالم خون کلیه ها فیلتر برای دیدار با زباله و سموم. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، کاهش ظرفیت فیلتر کردن. در این مورد، مواد اضافی مضر در خون و در کلیه تجمع می یابد و باعث مشکلات مختلف، از جمله مشکلات گوارشی، مشکلات عصبی و مشکلات دستگاه گوارش. و به این ترتیب پاک کردن خون و کلیه ها - آن بسیار مهم است برای جلوگیری از شرایط خطرناک و tayazhelye و گسترش زندگی بیماران. خوب، چگونه به طور موثر و با خیال راحت تمیز کردن کلیه ها؟

پیشگیری از نارسایی حاد کلیه کاهش می یابد برای جلوگیری از علل آن است.

پیشگیری از نارسایی مزمن کلیه است به درمان بیماری های مزمن مانند پیلونفریت، گلومرولونفریت، سنگ کاهش می یابد.

و effktivnye و درمان به موقع به کاهش علائم نارسایی کلیه بسیار ضروری است.

روش پایه برای کاهش علائم و عوارض:

درمان برای کم خونی آهن اضافی در رژیم غذایی، تزریق دارو و انتقال خون.

Kalitsov اضافی و ویتامین D

مواد غذایی با پروتئین کم، محدودیت مایعات، نمک، پتاسیم، فسفر، و دیگر الکترولیت ها و به دست آوردن کالری به اندازه کافی، اگر شما از دست دادن وزن.

دیالیز برای تصفیه مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است.

درمان برای بازیابی کلیه

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy:

هر کلیه متشکل از میلیون ها نفر از واحد از توابع اساسی مانند نفرون. تحت شکست gemmule، آسیب کلیوی آنقدر که کمتر از 15٪ عملکرد gemmule باقی مانده است. در بخش کلیه، از دست داده توابع و بخش مرده ذاتی نمی تواند بازیافت شود و به کار خود ادامه خواهد داد.

نقش طب میکرو چینی پزشکی Osmotherapy ترمیم های آسیب دیده اما به طور کامل نمی از دست دادن واحد تابع است و پاسگاه باقی مانده بخش سالم، با توجه به شرایط از کلیه خواهد شد به یک سطح معینی بهبود و به طور قابل توجهی بهبود پیشگیری است. هر چه زودتر درمان شود، بهتر اثر خواهد بود.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر ترک ما و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پزشکی Osmotherapy میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

اما آنچه که علت این بیماری است من می توانم به شما کمک کند تجزیه و تحلیل: بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان اتوزومال بیماری غالب ژنتیکی، ژن ژنتیکی سلولهای اپیتلیال کلیه کیستیک تبدیل فنوتیپ سلول های اپیتلیال کلیه در دیواره لوله از کیست است، کیستیک به طور مداوم ترشح مایع، به طوری که کیست همچنان به گسترش، ساختار طبیعی کیست کلیه جایگزین شد. تابع مانع گلومرولی و تابع توبولار کلیوی از غلظت، بازجذب، تنظیم به تدریج کاهش می یابد. بنابراین در ادرار پروتئین، و هماچوری در بر داشت. در واقع، این بیماری لوله سلول های اپیتلیال کلیه است. این بیماری از نسلی به نسل گذشته است، هرگز در یک نسل. اگر پدر و مادر هر دو طرف از این بیماری رنج می برد، هر یک از عوارض فرزند خود را 50٪، در حدود 40٪ از بیماران بدون سابقه semeynoyuyu قابل توجهی داشته است. وقوع این بیماری بعد از 30 سال در پسران نسبت به دختران ظاهر شد.

دوم: چرا شما از این بیماری رنج می برند؟

شما و ژن به همان اندازه به ارث برده دیگر کلیه کیستیک، چرا فقط شما از این بیماری رنج می برند، در حالی که دیگران ندارند. من می توانم به شما کمک کند تجزیه و تحلیل.

هنگامی که بیمار به دنیا آمد، او در حال حاضر به حال ژن جهش یافته بیماری کیستیک کلیه کلیه کیستیک معمولا به نظر نمی رسد. تنها زمانی که قدمت عفونت و سوزش از سموم، بیماری کیستیک کلیه ظاهر شد. بنابراین، پیشگیری از عفونت و تماس با اجتناب از با سموم مضر می توانند از این بیماری جلوگیری از. هنگامی که عادت بد روزانه خود را) موجب تحریک سلولهای اپیتلیال لوله کلیوی و سپس منجر به هیپرپلازی غیر معمول. فنوتیپ Kognda سلولهای اپیتلیال کلیوی در لوله دیوار از سلولهای اپیتلیال کیست می شود،

آن را به یک تابع ترشحی، مایع به تدریج pobolshem ایستاده بود، اما هیچ انتخاب مسیر طبیعی وجود دارد. با افزایش سن، بسیاری از مایع کیستیک انباشته، مقدار کیست افزایش کیست فشار را افزایش می دهد، کشش سطحی کیست گسترش می یابد، در این زمان، برخی از بیماران حساس احساس کردند که احساس در lomotnye کمر. به خصوص زمانی که یک عفونت کیست وجود دارد، شما احساس صدمه دیده است. با گسترش تدریجی کیست های کلیوی، ساختار طبیعی کلیه توسط یک کیست جایگزین شده است. تابع مانع گلومرولی و تابع توبولار کلیوی از غلظت، بازجذب، تنظیم به تدریج کاهش می یابد. درمانگاه فشار خون بالا، آزمون غیر طبیعی ادرار به طور منظم و توابع کلیوی بودند. آیا می فهمی؟



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی فشار خون در نارسایی کلیهنفروپاتی فشار خون بالا است با اشاره به بیماری کلیه، ناشی از فشار خون بالا در دراز مدت. فشار خون بالا (فشار خون بالا) در کوتاه مدت است تهدید کننده زندگی نیست. اگر شما فشار خون بالا، خسارت فشار خون به قلب و کلیه ها کنترل نیست. درمان موثر لازم است اگر بیماران پستی تشخیص داده با نفروپاتی فشار خون بالا، به منظور اجتناب از دیالیز یا پیوند کلیه. با این حال، نفروپاتی فشار خون بالا به آرامی پیشرفت می کند. خوب، چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی فشار خون بالا در نارسایی کلیه؟

کلیه ها مسئول برای تمیز کردن خون از مواد زائد و سموم برای تولید ادرار، حفظ تعادل الکترولیتی، هورمون ها و اریتروپویتین لازم را انتخاب کنید می باشد. و تا زمانی که کلیه ها را نقض مشکلات مختلف بهداشت بوجود می آیند. در بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا اغلب ادرار کردن مکرر در شب، پروتئینوری، هماچوری، خستگی، ضعف، خارش، از دست دادن اشتها و دیگران است. در بسیاری از موارد، بیماران با داروهای که فقط نشانه ها و ناراحتی و کلیه های آسیب دیده کنند به کنترل درمان می شود. و به این ترتیب دولت هنوز هم رو به وخامت.

ما در چین درمان نفروپاتی فشار خون طب چینی، همراه دقیق از روش های مختلف درمان: داروهای میکرو چینی ، مخلوط ، حمام پا، و دیگران است. در درمان هر روش نقش های مختلف بازی می کند و نتایج مختلف را. این نرم افزار نه تنها فشار درمان را کاهش می دهد، اما همچنین محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، تعمیر سلول ها و بافت های آسیب دیده، بازیابی عملکرد کلیه. به خصوص، آن را تقریبا هیچ عوارض جانبی را ندارد.

با توسعه درمان بیماری سخت تر و سخت تر. و به این ترتیب انجام بهترین زمان برای درمان از دست ندهید. اگر شما هر گونه سوال، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر ترک ما و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: داروهای میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به زندگی بیماران طولانی با سندرم نفروتیکبه عنوان یک قاعده، سندرم نفروتیک به راحتی اتفاق می افتد. بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بدتر و بدتر است. خب، چه مدت آنها زندگی می کنند؟ چگونه بهترین برای درمان سندرم نفروتیک؟ خوانده شده در.

چگونه زندگی می کنند یک مدت طولانی در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟ بدون پاسخ دقیق به این سوال. امید به زندگی بستگی دارد یک بیماری جدی، نوع پاتولوژی درمان دریافت، شیوه زندگی و دورگا.

- بیماری نفروتیک سنگین:

در مراحل اولیه سندرم نفروتیک فرصت بزرگ را به طور کامل و بدون عود توسط درمان موثر درمان می کند. اما بدون درمان موثر آن را آسان به عود است. در همان زمان کمی مشکل تر به درمان. در این مورد، کوتاه امید به زندگی.

- انواع پاتولوژیک سندرم نفروتیک:

سندرم نفروتیک انواع پاتولوژیک مورفولوژیکی مختلف از جمله منتشر گلومرولونفریت غشایی حداقل گلومرولونفریت منتشر و گلومرولونفریت غشاء پرولیفراتیو، و غیره. سندرم نفروتیک از انواع مختلف دارند پیش بینی متفاوت است.

چگونه برای جلوگیری از عود سندرم نفروتیک؟

سندرم نفروتیک در گروه ذهن kliticheskih از علائم ناشی از آسیب به داخل سلول های کلیوی و بافت است. استروئیدها معمولا در پیشگیری و کنترل التهاب و التهاب در یک زمان کوتاه استفاده می شود. استروئیدها کمک برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها. من باید بگویم، استروئید تنها علائم را کنترل و کلیه را درمان نیست.

به منظور جلوگیری از تکرار، ما با استفاده از درمان طب چینی. مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان تعمیر سلول های داخلی و بافت کلیه، بازیابی عملکرد کلیه، بهبود گردش خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و ارائه مواد مغذی لازم کلیه ها. بنابراین، سندرم نفروتیک نمی عود خواهد کرد.

اگر شما هر گونه سوال برای ما، لطفا با vrasom آنلاین ما و یا ترک یک پیام در اینجا و ما همیشه آماده است تا به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: طب چینی,سندرم مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای حذف مواد مضر داخلی از بدن در نارسایی مزمن کلیوییکی از توابع مهم metabolists pochek- حذف اسید نیتروژن برای حذف مواد مضر در غدد لنفاوی، خون و بافت، خواهد تعادل اسید و باز و دیگر توازن داخلی پشتیبانی می کند. با این حال، هنگامی که یک کلیه آسیب دیده است، و عملکرد خود را به عنوان یک نتیجه از کاهش زباله و مواد سمی در بدن تجمع می یابد. در این مورد، در صورت تاخیر در درمان است وجود ندارد، نارسایی مزمن کلیه (CRF) رخ می دهد. خوب، چگونه به حذف مواد زائد و سموم را از خون به جلوگیری از بیماری مزمن کلیه؟ سپس ما به شما پیشنهاد برخی از پاسخ به شما کمک کند.

1 نوشیدن آب بیشتر:

هر مواد مضر باقی مانده در خون به راحتی گرد هم می آیند و به شکل سنگ کلیه. در این مورد ممکن است به نوشیدن آب بیشتر و برای افزایش ادرار کردن، کمک می کند که به حذف مواد زائد و سموم را از خون تا حدی. نوشیدن آب تازه هر روز می تواند دمای بدن را تنظیم، روان مفاصل و عضلات، ترویج هضم، به اخراج مضر از کلیه ها و بدن.

2 مصرف میوه و سبزیجات تازه:

کلیه ها کار با فیلتر طبیعی و آنها تمیز کردن کلیه ها از زباله و سموم، که در ادرار دفع می شود. خیار، گیلاس و سایر میوه یا سبزیجات برای تخلیه مواد سمی از کلیه ها مفید هستند. خیار دارای خواص مدر که پاک مجرای خروجی مثانه و کلیه ها کمک به حذف سموم از سیستم ادراری. گیلاس ترویج تخلیه مواد سمی از کلیه و می تواند یبوست را تضعیف میکند.

3 فلات غنی از ویتامین B6 است:

ویتامین B6 می تواند تولید اگزالات کنترل و کمک می کند تا برای از بین بردن metabolists داخلی. بسیاری از غذاها حاوی ویتامین B6 غنی است، به عنوان مثال، نان گندم، غلات، حبوبات، آجیل، گوجه فرنگی، مرغ، کبد.

4، محدود کردن استفاده از پروتئین:

پروتئین مصرف بیش از حد افزایش می دهد بار بر روی کلیه ها، و در نتیجه لازم است به منظور محدود کردن پروتئین. در همان زمان آن را به انتخاب یک پروتئین با کیفیت بالا، مانند سفید تخم مرغ، ماهی، شیر، گوشت بدون چربی و دیگران ضروری است.

در اینجا راه حل های طبیعی برای جلوگیری از بدتر شدن کلیه ها و به سرعت پیشرفت نارسایی مزمن کلیه هستند. من باید بگویم، اگر این روش ها توسط درمان های چینی از Osmotherapy پزشکی دارو میکرو چینی تکمیل شود. بنابراین، کلیه ها آسیب دیده بهبود یافته است.

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.



:: برچسب‌ها: قدرت ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه نوع از محصولات باید اجتناب شودبیماران باید همیشه پیروی از یک رژیم، به دلیل تغذیه مناسب وضعیت کلیه ها تشدید و تسریع پیشرفت بیماری کلیوی. برنامه رژیم غذایی مناسب آنها نیاز دارند. خب، چه غذاهایی باید اجتناب شود برای جلوگیری از آسیب کلیه؟

محصولات باید اجتناب شود:

لازم است به شدت محدود کردن استفاده از سدیم، پتاسیم و فسفر است.

1، لازم است برای جلوگیری از غذاهای غنی از پتاسیم:

غذاهای غنی از پتاسیم به ارمغان می آورد آسیب و صدمه به کلیه ها، از قبیل موز، آب پرتقال و خربزه، بسیاری از حبوبات، محصولات گوجه فرنگی، شیر و شکلات. پتاسیم بالا در خون باعث آریتمی و حتی ایست قلبی.

2، لازم است برای جلوگیری از غذاهای بالا در سدیم:

هنگامی که پخت و پز لازم نیست برای تکمیل وعده های غذایی را با نمک و اجتناب از غذاهای شور، مانند گوشت کنسرو شده، گوشت دودی، تنقلات شور مانند چیپس سیب زمینی، چوب شور و آجیل، کنسرو و یا مواد غذایی منجمد، سس ها و بیشتر.

3 لازم است برای جلوگیری از غذاهای با پروتئین بالا:

پروتئین تولید بسیاری از metabolists در طول metabolists، که باعث افزایش بار بر روی کلیه ها و باعث افزایش کراتینین و اوره. کاهش در مصرف پروتئین اوره خون را پایین می آورد.

4، نظارت بر مصرف مایعات:

هنگامی که آسیب کلیوی مایع بیش از حد می تواند باعث تورم در پاها، دست ها، صورت، و ادم ریوی، تنگی نفس، و غیره مصرف

اگر شما سوال، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و ما خوشحال به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: قدرت ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من می توانم دیالیز CKD ماده 5 امتناعهنگامی که نارسایی مزمن کلیه (CRF) پیشرفت تا 5 درجه است که تا مرحله ترمینال، دیالیز است که معمولا به تصویب رسید برای حذف شرایط خطرناک و زندگی خود حمایت می کنند. اما برنامه بلند مدت ناراحتی دیالیز و عوارض متفاوت است. و به این ترتیب بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه 5CT می خواهید، آن است که آیا ممکن است به رد دیالیز. اگر شما علاقه مند در این موضوع هستند، در خواندن.

در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ماده 5 هیچ ادرار، و تقریبا به توالت رفتن نیست، پس از آن به دیالیز نیاز.

آنوری نشان می دهد که کلیه تقریبا به طور کامل رد و narushёny، کار نمی کند. بنابراین هیچ روش برای بازگرداندن پیوند کلیه به جز کلیه است. اگر آنها دیالیز رد، زباله و سموم مختلف انباشته در خون و آسیب های دیگر ارگان ها و سیستم ها، به عنوان مثال، سیستم تنفسی، سیستم قلبی عروقی، دستگاه گوارش، و غیره و معمولا در عرض یک هفته می میرند.

در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ماده 5 هنوز ادرار کردن، برخی از درمان که برای کمک به کاهش فرکانس از دیالیز و حتی خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد. ادرار کردن بدان معنی است که سلول های کلیه خصوصی و بافت تر کار می کنند. درمان مناسب می تواند سلول ها و بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، سرکوب التهاب و ترویج کلیه خود شفا. تصفیه خون، توصیه می کنیم درمان ما: تصفیه خون، درمان یعنی برای آلودگی خون است.

تصفیه خون ایجاد شده برای پاک کردن زباله خون و سموم و ایجاد دوش و محیط داخلی تازه. و به این ترتیب آن را ترویج کلیه خود شفا، ارائه می دهد مواد مغذی لازم کلیه ها. پس از مدتی، درمان عملکرد کلیه در برخی speteni بهبود یافته است. و کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.

آیا من می توانم دیالیز نارسایی مزمن کلیه ماده 5 امتناع؟ این بستگی به وضعیت tyazhёlosti سلامت و بیماری. اگر شما هر گونه سوال برای ما، ما یک پیام را ترک و یا با دکتر آنلاین ما، و ما خوشحال برای پاسخ به سوالات شما هستند.



:: برچسب‌ها: تصفیه خون,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

با نارسایی مزمن کلیوی ناشی از دیابت: پروتئینوری وجود داردسوالات بیمار:

سلام، دکتر! من به نارسایی مزمن کلیه (CRF)، که دارای روابط نزدیک با دیابت. و در حال حاضر متوجه پروتئین در ادرار، به خوبی پروتئینوری من است که نشان می دهد؟

پاسخ:

امروز، بروز دیابت گرفتن بالاتر و بالاتر، که شده است، بیشتر و بیشتر مردم از دیابت رنج می برند. سال دیابت ناشی از عوارض خطرناک و شدید، از جمله نارسایی مزمن کلیه (CRF). Proteinuriya- یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است. نشت پروتئین دارای روابط نزدیک با تغییرات پاتولوژیک کلیه.

- اختلالات همودینامیک گلومرولی:

قند متابولیک می تواند باعث تحریک فعال شدن فاکتور عروق خونی و افزایش عروق آوران گلومرولی. این می تواند جریان خون به مویرگ ها از افزایش گلومرول میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) را افزایش می دهد، و در جایی که آلبومین ممکن است از خون به ادرار نشت.

- اختلال در غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی:

دیابت پروتئین غشای فیلتراسیون گلومرولی تاثیر می گذارد و بنابراین ممکن است از طریق غشاء به ادرار گسترش دهد.

- کلیه اسیدوز توبولار:

در حالت عادی، پروتئین توسط توبول های کلیوی جذب می شود، و تنها پروتئین بسیار کمی نشت از خون. در دیابت، قند بالا را سرکوب تکثیر سلولهای اپیتلیال از توبول های کلیوی و حتی علت سلول های فیبروز و توانایی خود را برای جذب تاثیر می گذارد. و پروتئین تا nepoglaschenny نشت به ادرار.

- نقض عوامل برای رشد اندوتلیال عروقی:

فاکتور رشد اندوتلیال عروقی ممکن است تولید نفوذپذیری عروق و سلول های اندوتلیال تنظیم. در دیابت، بیشتر از این عوامل تولید و غیره تشدید پروتئین utetki.

پروتئینوری نشان داد که کلیه ها در حال حاضر به شدت آسیب دیده است، و درمان به طوری سریع لازم است، و در غیر این صورت خواهد دیالیز. درمان مرسوم از قبیل استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی. ACEI و ARB می تواند به شما کمک کند پروتئینوری از بین بردن، اما آنها می توانند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست.

خوشبختانه، درمان ما بر اساس طب چینی برای حل کاستی از درمان های سنتی و موفقیت جلوگیری از دیالیز. اگر سوالی دارید، ما یک پیام زیر را ترک و با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث بیماران معده در دیالیزدیالیز درمان گسترده رایج است که بیماری مزمن کلیوی (CKD) علاج spepeni است. دیالیز طولانی زندگی و خون خاص مواد خطرناک پاک، و به همین ترتیب بسیاری از بیماران را dialisch. اما دیالیز طولانی مدت باعث عوارض جانبی مختلف است. افزایش شکم اغلب در بیماران تحت دیالیز اطلاع می دهد. آنچه در آن باعث می شود؟

در طول دیالیز، ما باید به تعادل ورودی و خروجی مایع از بیماران و ورودی و خروجی از کلیه همان تعداد است، به طوری که مایع در بدن تجمع نیست، و این است که به راحتی سیال داخلی تجمع در شکم و ریه ها. اگر در طول دیالیز هیچ مایع بیش از حد به نظر می رسد نیست، نفخ و شکمی افزایش بوجود می آیند.

علاوه بر این، در کلیه پلی کیستیک افزایش شکم اغلب رخ می دهد. دیالیز می تواند خون filtravat کلیه جایگزین و حذف مواد زائد و سموم، و در نتیجه، می تواند اشتها بد هفتم، خارش، استفراغ، تهوع، و دورگا را تضعیف میکند. اما برای کیست در کلیه ها، او هر چیزی را انجام نمی دهد. با افزایش براش سرکوب بافت اطراف و غول. وقتی کلیه نتواند، مایع اضافی در شکم و معده را افزایش می دهد، بنابراین تجمع می یابد.

چگونه برای درمان افزایش معده در بیماران تحت دیالیز؟

دیالیز تنها باعث می شود دوش و تابع تازه کلیه، و تنها حذف برخی از مواد مضر، و برای کلیه های آسیب دیده، او هیچ چیزی را نمی کنند. و به همین دلیل است که بسیاری از بیماران نمی خواهید را به دیالیز. اگر شما در این تعداد هستند، ما به شما پیشنهاد درمان موثر ما را امتحان کنید: داروهای میکرو چینی Osmotherapy. در این فرایند Osmotherapy پزشکی مواد فعال در گیاهان می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، سرعت بخشیدن به گردش خون و جلوگیری از استاز خون، به ارائه مواد مغذی کلیه لازم، سلول های آسیب دیده را ترمیم و بافت کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه و بهبود سلامت کلیه ها. به خصوص این Osmotherapy پزشکی می تواند کیست های کلیوی را کاهش دهد.

اگر شما هر گونه سوال، به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.



:: برچسب‌ها: داروهای میکرو چینی,علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()